Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indkøber

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har altid ønsket mig at blive indkøber. Bestseller har deres eget akademi hvor de uddanner indkøbere. Men er der nogle af Jer der kender til deres uddannelse, er den f.eks godkendt, kan man bruge deres indkøbsuddannelse andre steder, er det sikkert at bruge to år, på at være elev hos dem? Mange spg. på en gang, jeg håber, at nogle kan hjælpe mig.

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 12:10

Hejsa,

Hvis du gerne vil vaere i tekstil branchen er bestsellers akademi et rigtig godt udgangspunkt. Men der findes mange maader at blive indkoeber paa.

Jeg har taget handelsuddannelsen med special i indkoeb og efterfoelgende suppleret det med et sprog studie.

Har du en ide om hvilken branche du gerne vil arbejde i?

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:42

Dejligt med svar, tusind tak! Jeg vil gere være i tekstil/modebranchen, men jeg er også bekymret for om det er tilstrækkeligt i fremtiden, f. eks hvis jeg ikke bliver hos Bestseller, kan jeg så bruge uddannelsen andre steder? og kan jeg bruge den f.eks til at sidde på indkøb i Novo Nordisk?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)