Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du lige se en video på 1½ minut og give mig lidt feedback?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kære venner,

Jeg er en glad foredragsholder, der lige har leget lidt med en video, som jeg af og til vil vise, inden jeg starter et foredrag - for lige at sætte scenen. Men inden jeg tager den i brug, vil jeg høre, om der skulle være en Amino eller to, der har en kommentar til den.

Inden du ser den, må du gerne forestille dig, at du sidder blandt en masse andre mennesker, og I skal til at se et foredrag. (Det er altså ikke en video, der er lavet til, at du skal sidde ved computeren, som du gør nu.)

Dbh

Tommy

Hej med dig :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 08:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Det ser rigtig fint ud. Blev lige nervøs for om det måske var en analse for formelt og stift, men det løsner rigtig godt op, da humoren kommer ind over.

Synes faktisk du nailer den : )
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 09:33

Jesper Ekmann:
Blev lige nervøs for om det måske var en analse for formelt og stift, men det løsner rigtig godt op, da humoren kommer ind over.

Mange tak fordi du tog dig tid til at se og skrive. Det er fedt, hvis der netop fremgår seriøsitet og humor, for det er jo lige præcis de to ben, et godt foredrag skal gå på :-)

God dag til dig

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 09:39

Hej Tommy

Det eneste jeg tænker over er om stemmen passer sammen budskab/videoen.

Den skal ihvertfald prøves af - Hvis du finder ud af den ikke rigtig virker. Tja så det vel ikke værre end at den kan laves om ;o)

Hvor og hvornår er dit foredrag?

- Kasper

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 09:53

Kasper Schademan:

Det eneste jeg tænker over er om stemmen passer sammen budskab/videoen.

Den skal ihvertfald prøves af - Hvis du finder ud af den ikke rigtig virker. Tja så det vel ikke værre end at den kan laves om ;o)

Lige præcis :-) Der er også stor forskel på stemmen og videoen, da stemmen er en superdygtig skuespiller, der indspiller det i et lydstudie, og videoen er mig, der har teget med en sprittusch med den forkerte hånd og scannet det ind efterfølgende...

Ang. mit næste foredrag, så har jeg heldigvis et par stykker om ugen, så dem kan jeg ikke lige nævne her alle. Men jeg kommer bla. til iværksættermessen i Køge. Her skal det dog ikke handle om ildsjæle, men en battle mellem optimismen og pessimismen :-)

Og tak for feedbacken!

Fra Geneve
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 10:23

Hej Tommy

Jeg synes, det er skønt med stort S. Meget originalt og en knalderfed intro vil jeg mene. Jeg er sikker på, at introen vil give dit publikum en følelse af, at nu skal der ske noget - og noget andet end vanligt, ikke mindst.

Jeg kan rigtig godt lide kontrasten mellem tegninger og stemme.

Skønt, skønt.

Må sætte kryds ved dit foredrag i Køge.

Nina

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:26

Hvorfor speaker du ikke selv?

Det lyder lidt sjovt i mine ører når hun siger "for det tror Tommy Krabbe ikke du kan...." (eller hvad det nu var sætningen var helt præcist).

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 10:34

Hej Tommy!

Speakeren lyder præcis som Ellen Hillingsø! :-)

Men super fedt - jeg synes det er RØVblæret med sådan en intro til et foredrag. Lokalet må sitre af spænding når du gør din entre..

Synes stemmeføringen passer perfekt, netop fordi det er en intro! Man har indtryk af at NU skal der altså ske noget jeg bare ikke må gå glip af! Der er en vis autoritet i stemmen, så jeg er ikke i tvivl om at folk lytter.

Syv fede stjerner ud af seks mulige herfra for det påfund - godt gået!

Mvh
Peter 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 10:36

Helt sikkert en fin video at smide på før et foredrag... Slutter med den helt rigtige mængde humor og du får afstemt forventningerne i starten. Thumbs Up...

Mvh.

Janus

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 13:21

Peter Holmstrand:

Speakeren lyder præcis som Ellen Hillingsø! :-)

Hehe, det er dog ikke Ellen Hillingsø, men den mindst lige så dygtige Julie Carlsen.

Jeg har også fået hende til at lave en længere indtaling i noget, der bliver en ca. 5 minutters reklamefilm for mine foredrag. Der bliver det en kombination af en speaker, mig selv i interviewform og evt. et par glade kunder.

Og tak for kommentaren.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)