Vi arbejder idag i Deltaplan og er glade for det, det styrer helt vikarens kalender, løn og faktureringspriser mm. problemet er det er standard og de tilrettelser vi mangler og meget gerne vil betale for, ikke kan lade sig gøre.
Vi kunne godt tænke os vores eget system med tilrettelser som vi mangler, derudover mangler vi et CRM system og ville gerne have det hele integreret i et system.
Er der nogle der kender et færdigt system
Måske vi skal have programeret et nyt, gode ideer til hvilke firmaer vi skal kontakte..
Jeg så dit indlæg vedr. et vikar timeregistreringsystem, og tænkte at vores system måske kunne bruges i jeres situation.
Vi har udviklet www.TimeRegistrering.dk til online registrering af timer via mobiltelefonen eller computeren. Systemet er primært henvendt til folk på farten men med en mobiltelefon i lommen. Det er bygget op som et Brugermodul (til den enkelte medarbejder som skal registrere timer) og som et administrationsmodul hvor administrator kan logge ind og se alle timeregistreringerne tikke ind og herefter godkende eller afvise timeregistreringerne. Brugermodulet kan skræddersyes jeres behov og alle timeregistreringer kan naturligvis ses og trækkes ud via administrationsmodulet.
Vi tilbyder måneden ud + en måned gratis til alle, så det ville ikke koste jer noget at prøve.
Vi har to forskellige tidsregistreringssystemer liggende som vi kan tilpasse og evt. lave helt nyt til jer. Jeg vil meget gerne høre meget mere om, hvad det er i ønsker jer - for at kunne give et realistisk bud på, hvad jeg skal tilbyde jer.
Vil du ikke sende mig en mail på kim@b-web.dk eller ringe til mig på 6060 2066? :)