Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt CRM og Vikar timeregistrering system søges.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 15. Oct 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 06:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Vi arbejder idag i Deltaplan og er glade for det, det styrer helt vikarens kalender, løn og faktureringspriser mm. problemet er det er standard og de tilrettelser vi mangler og meget gerne vil betale for, ikke kan lade sig gøre.

Vi kunne godt tænke os vores eget system med tilrettelser som vi mangler, derudover mangler vi et CRM system og ville gerne have det hele integreret i et system.

Er der nogle der kender et færdigt system

Måske vi skal have programeret et nyt, gode ideer til hvilke firmaer vi skal kontakte..

Annette

Personale-match aps.

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 23:38

Hej

Vi har et timeregistreringssystem som vi selv har lavet og i kan sagtens købe det og i kan få det lavet lige efter ønsker!

Preben

Tilmeldt 15. Oct 08
Skrevet kl. 10:19

Hej Preben 

Det vil jeg rigtigt gerne høre mere om.

annette@personale-match.dk

Annette

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:20

Hej Annette

Jeg så dit indlæg vedr. et vikar timeregistreringsystem, og tænkte at vores system måske kunne bruges i jeres situation. 

Vi har udviklet www.TimeRegistrering.dk til online registrering af timer via mobiltelefonen eller computeren. Systemet er primært henvendt til folk på farten men med en mobiltelefon i lommen. Det er bygget op som et Brugermodul (til den enkelte medarbejder som skal registrere timer) og som et administrationsmodul hvor administrator kan logge ind og se alle timeregistreringerne tikke ind og herefter godkende eller afvise timeregistreringerne. Brugermodulet kan skræddersyes jeres behov og alle timeregistreringer kan naturligvis ses og trækkes ud via administrationsmodulet.

Vi tilbyder måneden ud + en måned gratis til alle, så det ville ikke koste jer noget at prøve.

Mvh

Mikkel Nygaard Hansen

TimeRegistrering.dk

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 21:07

Hej Mikkel

Jeg tænkte om du kunne tænke dig at overtage vores timeregistrering men så lave det om til temperaturregistrering?

Preben

Tilmeldt 15. Oct 08
Skrevet kl. 07:35

Hej Mikkel.

Nej tak. Timeregistrering ligner det vi har idag 

Vi skal have noget det er tilrettet til os.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:06

Hej Annette,

Vi har to forskellige tidsregistreringssystemer liggende som vi kan tilpasse og evt. lave helt nyt til jer. Jeg vil meget gerne høre meget mere om, hvad det er i ønsker jer - for at kunne give et realistisk bud på, hvad jeg skal tilbyde jer.

Vil du ikke sende mig en mail på kim@b-web.dk eller ringe til mig på 6060 2066? :)

Med venlig hilsen
Kim Bang

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 09:10

Hej Annette

Du må meget gerne sende mig en kravspec, hvis du har en sådan liggende.

Mvh

Jens

Tilmeldt 15. Oct 08
Skrevet kl. 09:42

Hvor skal det sendes til 

Tilmeldt 15. Oct 08
Skrevet kl. 09:46

Tak Kim