Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvstændig fotograf søger dygtig og ikke mindst rar revisor.....

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København N
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Som overskriften måske allerede har afsløret, er jeg selvstændig fotograf og søger en revisor eller en med selvsamme evner, til at hjælpe mig med mit regnskab.

Jeg ønsker hjælp til bla. bogføring, selvangivelse, befordring, årsopgørelsen og nok også et par dumme spørgsmål. Jeg har et sund og nok også ret overskueligt regnskab, men vil gerne have mere styr på de løse ender, hvilket jeg håber at finde hjælpe til her.

Jeg har tidligere forsøgt at finde en ærlig, rar og ikke mindst dygtig revisor, men fik dengang et "tilbud" på 3000 kroner, blot for et formelt møde på 30 minutter, hvilket hverken min økonomi eller temperament ikke rækker til.

Skal jeg være helt ærlig interesserer mit regnskab mig meget lidt og måske af samme grund ved jeg heller ikke ret meget om revision.

Jeg bor i 2200 København N.

Håber at høre fra dig hurtigst muligt.

Venlige hilsner

Jeppe

Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 19:54

Hej Jeppe!

Du er velkommen til at kontakte mig for en uforpligtende snak, hvis det kunne have interesse.

MVH

TH Revision

Tom Hammer Jepsen

tom@threvision.dk

61 30 85 10

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 20:01

Hej Jeppe,

Jeg har allerede et par fotografer jeg hjælper med regnskab, og kender derfor til de fleste problemstillinger du måtte møde på din vej.

Netop økonomien er vigtig at have styr på, men det burde kunne gøres billigere, end du har fået tilbudt tidsligere.

Læs mere om mit firma her: 123Regnskab.dk, og du kan læse mere om mig i min profil, hvor du også kan læse nogle af de mere end 1000 indlæg med hjælp til iværksættere, som jeg har skrevet på Amino.

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:23

Hej jeppe

Det var dog vildt at de skulle have 3000 kr for det. Alle kan lære at bogfører og du kan ligeså godt selv ordne det, og lad en revisor tjekke det. Det er det billigst for dig og samtidig kan du få øjnene op for at styrer din virksomhed. Det kræver ikke de store resourcer, blot en god lære ;-)

mvh jesper

Fra København N
Tilmeldt 10. Mar 11
Skrevet kl. 20:33

Hej Jesper og i andre der allerede har skrevet.

Ja, jeg synes også det var i overkanten, især fordi det kun var et så kaldt intro møde.

Jeg har faktisk selv bogført alt og der skulle være godt styr på både indtægter og udgifter, min kørsel mm.

Jeg har brug for en til at samle alle enderne, så der er styr på det hele - især op imod SKAT.

Forløbig tak for svar og lader lidt tråden stå et par dage.

Med venlig hilsen

Jeppe

Fra København N
Tilmeldt 10. Mar 11
Skrevet kl. 20:46

Aften Martin - Har sendt dig en mail...

Fra København K
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 08:21
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jeppe.

Vi har sendt en Privat Besked til dig.

Du er meget velkommen til at kontakte os.

Med venlig hilsen

Sonny Kovacs

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Feb 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 08:49

Stod selv med samme problem, så søgte på revisorer i mit område på google, ringet til dem for at høre priser og ud fra samtalen og prisen valgte jeg så revisor.

En anden ting du lige skal være obs på, er at revisor lige som fotograf IKKE er en beskyttet tittel, så alle kan kalde sig og reklamere med de er revisor.

derfor vil jeg anbefale dig at gå efter en registreret eller statsatu. revisor.

Henrik

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)