Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook blokering

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Er det muligt at blokere enkelte af sine venner, så de ikke kan se ens status/billeder - uden at fjerne/slette vennerne?

/TAK

 

 

Fra København
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil blokere venner bliver du nødt til også at slette dem - det er jeg ret sikker på. 

 

Men det giver da heller ikke mening at have FB venner, hvis de ikke må se status/billeder osv. 

Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en af mine venner, som ikke er interesseret i at hans familie kan se ham drikke øl og feste - men til gengæld heller ikke vil slette dem som venner.

Fra København
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

OK. Jeg tror desværre ikke det er en mulighed. Jeg har lige forsøgt, men det sletter venner helt:( 

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Carhartt:

Det er en af mine venner, som ikke er interesseret i at hans familie kan se ham drikke øl og feste - men til gengæld heller ikke vil slette dem som venner.

Så er det vel bare ham der skal blokerer for opdateringer fra dig.

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er muligt. Bruger det selv.. Du skal bare gå ind i privat indstilling og vælge Custom. Her kan du fx vælge at ALLE dine venner kan se dine billeder, men pånær nogle bestemte personer.. 

 iPhone 6

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Facebook gør det muligt at opdele sine venner i forskellige grupper, når han så uploader billeder hvor han drikker, vælger han at en specifik gruppe ikke har tilladelse til at se billederne.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er muligt at arrangere ens venner i vennelister. Når du så laver et opslag, klikker du på låsen i nederste højre hjørne af tekstboksen. Her vælger du "tilpas".

Under dette punkt er det muligt at vælge, at opslaget kun skal kunne ses af bestemte vennelister. Hvis du derfor laver en liste med ALLE dine venner UNDTAGEN de venner, som ikke må kunne se dine opslag/billeder og sætter hak i "gør dette til min standardinstilling", burde det nu være sådan, at dine opslag kun kan ses af personerne på "alle venner undtagen de, der ikke må se"-listen. Jeg har ikke prøvet, men er ret sikker på, at noget tilsvarende må kunne lade sig gøre for billeder.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Til højre ud fror hvert indlæg på væggen er der et kryds. Hvis din ven klikker på det, kan han vælge at spærre for alle opdateringer fra dig.

Så opdager hans forældre ikke hvordan han opfører sig - ihvertfald ikke før hans kaster op på badeværelset. Big Smile

Venlig hilsen

Per Thomsen

Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, tak for hjælpen allesammen :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)