Den hedder Newsletter, :) |
Du kan få en case til inspiration. Havefræser er en side som fremviser havefræsere fra Texas A/S. Der er kun en butik tilknyttet, samt lidt Adsense. Der er 2 guides, og ca. 15 produktsider. Designet kostede mig ca. 1000 kr, og opsætningen en halv dag. Ud over dette ligger der noget linkbuilding, men da 'havefræser' ikke er særlig konkurrencepræget, kræver det heller ikke meget arbejde at vedligeholde.
Havefræsere sælges typisk i perioden slut februar til midt oktober. I vinterperioden har den været død, men jeg er spændt på at se hvor mange salg den giver hen over foråret. Mener afregningen er 5% - det er ikke meget, men når først der bliver solgt maskiner til +5000 kr så begynder det alligevel at ligne noget.
Den store fordel er at vedligeholdelsen er minimal. Jeg synes altid der er halvfærdige projekter til salg, fordi folk alligevel ikke gad skrive artikler, eller udføre det arbejde der nu en gang skal til, for at tjene nogle penge.
Dette er i hvert fald en god måde at arbejde med emnet, uden at skulle vie sit liv til det.... Så hvem er den første som har en side som sneslynger og snerydningsudstyr klar til vintersæsonen :-). Der er i hvert fald ufattelig mange emner man kan kaste sig over, og der er ufattelig mange nemme penge at hente på denne måde.