Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vis mig dit affiliate site

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Nuuk
Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Frederik Storm:

isak:
Her er min
Www.billigmodetoj.dk

Hvilket nyhedsbrev plugin bruger du? :-)

Den hedder Newsletter, :)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan få en case til inspiration. Havefræser er en side som fremviser havefræsere fra Texas A/S. Der er kun en butik tilknyttet, samt lidt Adsense. Der er 2 guides, og ca. 15 produktsider. Designet kostede mig ca. 1000 kr, og opsætningen en halv dag. Ud over dette ligger der noget linkbuilding, men da 'havefræser' ikke er særlig konkurrencepræget, kræver det heller ikke meget arbejde at vedligeholde.

Havefræsere sælges typisk i perioden slut februar til midt oktober. I vinterperioden har den været død, men jeg er spændt på at se hvor mange salg den giver hen over foråret. Mener afregningen er 5% - det er ikke meget, men når først der bliver solgt maskiner til +5000 kr så begynder det alligevel at ligne noget.

Den store fordel er at vedligeholdelsen er minimal. Jeg synes altid der er halvfærdige projekter til salg, fordi folk alligevel ikke gad skrive artikler, eller udføre det arbejde der nu en gang skal til, for at tjene nogle penge.

Dette er i hvert fald en god måde at arbejde med emnet, uden at skulle vie sit liv til det.... Så hvem er den første som har en side som sneslynger og snerydningsudstyr klar til vintersæsonen :-). Der er i hvert fald ufattelig mange emner man kan kaste sig over, og der er ufattelig mange nemme penge at hente på denne måde.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 19:37

Hej IOOS!

Fedt du gider give et indblik i hvordan du gør! Fordi er da om nogen en der har styr på det ;)

Fedt du gider give os andre gode idéer til mulige områder at kaste sig over Yes

Fortsæt det gode arbejde!

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 19:43

Der er rigtig mange, der ikke vil dele. For hver person, der skriver i den her tråd, er der 25, der læser med - og rask væk kopierer alle de ideer, der bliver fremlagt.

Og mon ikke der dukker en side mere om havefræsere op snart, nu Casper har været så venlig, at afsløre sin niche. 

Hold kortene tæt på kroppen i starten, og lav din egen research. Google kan hjælpe dig et godt stykke, din intuition og hårdt arbejde kan gøre resten.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:45

IOOS Internet ApS:

Du kan få en case til inspiration. Havefræser er en side som fremviser havefræsere fra Texas A/S. Der er kun en butik tilknyttet, samt lidt Adsense. Der er 2 guides, og ca. 15 produktsider. Designet kostede mig ca. 1000 kr, og opsætningen en halv dag. Ud over dette ligger der noget linkbuilding, men da 'havefræser' ikke er særlig konkurrencepræget, kræver det heller ikke meget arbejde at vedligeholde.

Havefræsere sælges typisk i perioden slut februar til midt oktober. I vinterperioden har den været død, men jeg er spændt på at se hvor mange salg den giver hen over foråret. Mener afregningen er 5% - det er ikke meget, men når først der bliver solgt maskiner til +5000 kr så begynder det alligevel at ligne noget.

Den store fordel er at vedligeholdelsen er minimal. Jeg synes altid der er halvfærdige projekter til salg, fordi folk alligevel ikke gad skrive artikler, eller udføre det arbejder der nu en gang skal til, for at tjene nogle penge. Dette er i hvert fald en god måde at arbejde med emnet, uden at skulle vie sit liv til det.... Så hvem er den første som har en side som sneslynger og snerydningsudstyr klar til vintersæsonen :-). Der er ufattelig mange emner man kan kaste sig over, og der er ufattelig mange nemme penge at hente på selvsamme måde.

Jeg kan godt lide tanke gangen og jeg har da også selv benyttet den ind i mellem. Dog tror jeg det er en smags sag fra person til person - som du også er inde på. De projekter som giver det bedste overskud er ikke altid dem der tager mest tid, men fakta er tit at lige meget hvad, så kræver det en stor viden og et rigtig godt forarbejde før man har en sikker indtægt på en hjemmeside.

Jeg er selv af den dovne type. Derfor opkøber jeg tit en "fortabt" side. Jeg købte for eksempel billig-ps3.dk, som blandt andet liste playstation 3 spil og som huser en masse prissammenligninger inden for PS3. Siden var indtil jeg købte den opdateret manuelt, hvilket jeg aldrig fik gjort. Da jeg så endelig satte mig ned og brugte omkring 2-3 uger intensivt på siden blev den omprogrammeret til at være 99% automatisk.

Det jeg lever lidt efter er:

1. Køb dig til fodarbejdet (SEO placeringer, struktur osv.), hvis du har råd til det og ikke gider.

2. Automatiser så meget som overhovedet muligt.

3. Lav minimalt og tjen alligevel penge.

Når pengene så begynder at komme er det en rigtig god motiverende faktor til at bruge lidt timer ind i mellem på mere linkbuilding og evt. en artikel i ny og næ.

UPDATE: Det samme gør sig i øvrigt gældende for min side omkring espressomaskiner og espresso.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:47

BZR:
Og mon ikke der dukker en side mere om havefræsere op snart, nu Casper har været så venlig, at afsløre sin niche. 

Det er nu heller ikke min største frygt, den er tvært i mod hvis Texas ikke har nok succes, og lukker deres affiliate program. Så hvis folk vil forsøge sig med havetraktorer, buskryddere, havefræsere, brændekløvere, fejemaskiner, havefræsere eller sneslynger, ser jeg som en fordel.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:55

WooX - Dennis:
Jeg kan godt lide tanke gangen og jeg har da også selv benyttet den ind i mellem...

Ja, men det kræver jo også en hel del viden (erfaring), for at kunne opspore, vægte, vudere en side. Men det er også en god metode at skabe indtægt på :-).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:57

IOOS Internet ApS:

WooX - Dennis:
Jeg kan godt lide tanke gangen og jeg har da også selv benyttet den ind i mellem...

Ja, men det kræver jo også en hel del viden (erfaring), for at kunne opspore, vægte, vudere en side. Men det er også en god metode at skabe indtægt på :-).

Helt sikkert! Men man lære jo aldrig noget før man kaster sig ud i det Big Smile Dermed selvfølgelig ikke sagt at en person som lige er trådt ind i affiliate skal købe en side, det vil være dumt. Man bør lære alle begreber hele vejen rundt før man begynder at give sig ud i opkøb.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 20:02

Hej. Kan du selvfølgelig have ret i! :)

Men om ikke andet er det da rart når nogle vil dele lidt "insider" viden eller hvad man nu skal kalde det. Det er selvfølgelig træls hvis det bliver misbrugt, for så har man da ikke lyst til at dele noget mere! Så kan da kun håbe på at der ikke er nogle som vil misbruge Caspers idéer.

Hav en god aften!

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 20:05

Emil @

Med 1264 anonyme krystere online lige nu på Amino vil jeg godt vædde med, at der er mindst 5, der har fået ekstra gode idéer af den tråd her! Big Smile

På den anden side, hvis man vil snipe en anden persons affiliatekoncept, så er ideerne ikke længere end en signatur væk alligevel. 

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)