Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg synes bare, mit nye site er blevet så godt, I andre også skal se det

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Jeg tager din kritik til mig. Tak for feedback'en.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:19

Lækkert bare godt

hvis jeg skal komme med lidt konstruktiv kritik så troede jeg det første jeg så var links men jeg skulle ned af side for at finde navigation.

men udseende er top dollar

hl

www.opti-web.dk/

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:33

sandfær-andersen:

Det er fordi at brugeren har slået "Kompatibilitetsvisning" til i sin browser. Det er en funktion som benyttes hvis det er ældre hjemmesider man går ind på.

Så gå tilbage til din webmand og sig at det ikke er godt nok. Hvis browseren bruger kombatibilitetsvisning er det fordi han har lavet en eller flere fejl på siden som får browseren til at tro at den skal skifte tilstand.

Mit bud er at han har kodet siden som Strict HTML men sender Transitional header til browseren.

Tilmeldt 13. Mar 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 18:26
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg syndes den er dårlig.

Der bør være et firma navn eller overskrif man kan trykke på så man altid kan komme tilbage til oversigten. Ved godt der står "forside" men det andet er jo det man(jeg) forventer.

Som de andre skriver syndes jeg at dine overskrifter burde være links. Hver enkel til referencer, priser osv. til det der står.

Man kan ikke åbne dine links i nye faner. Det gør jeg altid.

Dit billed er da meget pænt. Men jeg tænkte at det mindede mig om en blanding mellem hende journalisten fra Harry Potter også parteraputen fra Politikens ATS.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)