Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen adgang til denne tekst

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 06:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har set denne besked mange gange og undre mig hver gang over hvad den dækker. Jeg er amino Plus, så tråden burde være slettet. 

Jeg kan så ikke hvorfor den slettet tråde dukker op på forsiden. Jeg vil forslå at en slettet tråd ikke vises på forsiden.

Er der andre der ofte oplever den tekst og er amino plus?

Måske er den blevet slettet, eller også kan det være at det kun er medlemmer af Amino Plus der har adgang.

Du må blive medlem eller bruge en af de mange andre gratis debatter.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 06:49

Jeg er også selv Amino Plus og har oplevet dette senarie mange gange.

Kristian Ole Rørbye

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 06:53
Der er fordi at kvinderne har deres helt eget private chatrum - og nej det er ikke noget bullshit jeg lukker ud, selv om man skulle tro det!!!

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 06:57

Tim (NoTanShop):

Nu har set denne besked mange gange og undre mig hver gang over hvad den dækker. Jeg er amino Plus, så tråden burde være slettet. 

Jeg kan så ikke hvorfor den slettet tråde dukker op på forsiden. Jeg vil forslå at en slettet tråd ikke vises på forsiden.

Er der andre der ofte oplever den tekst og er amino plus?

Måske er den blevet slettet, eller også kan det være at det kun er medlemmer af Amino Plus der har adgang.

Du må blive medlem eller bruge en af de mange andre gratis debatter.

Hej.

Det kan være debatten er fra "tøse debatten" , så hjælper et plus medlemskab ikke, men en kønskifte operation Wink

Marlene - templet

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 06:58

der var michael lige hurtigere

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 07:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan også være du er for gammel. "Børn" under 25 år har også deres eget lukket debatforum.

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 13:32

Tak for svarene, det giver mening.

DOG giver teksten fra Amino ingen mening, der mangler at stå at det også kunne være fra et lukket forum

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:54

Tim (NoTanShop):

Tak for svarene, det giver mening.

DOG giver teksten fra Amino ingen mening, der mangler at stå at det også kunne være fra et lukket forum

Velbekommen.

Fuck om teksten ikke giver mening. Det eneste der ikke giver mening, det er at de der hemmelige klubber kommer frem i debat-oversigten når der kommer nye indlæg i dem.

Synes også at vi mænd, skal have vores egen hemmelige klub.

For ca. nogle måneder siden, så kom jeg hjem efter en bytur hvor jeg var pissefuld, og jeg var faktisk skide meget opsat på at svine konceptet til for alvor - men så træk jeg lige stikket ud og gik i seng - nu er jeg fuld igen ( jubiii ) - men - ej jeg vil ikke sige mere.  

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)