Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min ven, skal jeg hjælpe dig med BILLIG hårklipning ?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

coachsoeges:

Jeg tror ikke at det hjælper specielt meget at have mange fans på facebook ved at sælge ideen til frisørene. Det hænger ikke umiddelbart sammen efter min opfattelse.

Heller ikke min. Mine nakkehår stritter når jeg hører om FB.

Det er jo så ufatteligt nemt blot at oprette en side, og viser intet om motivation eller iver for at gøre en helhjertet indsats.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 17:07

Held og lykke med at samle alle frisører i DK..  Der er over 150 her i Esbjerg alene.

Jeg glæder mig til at se hvordan du skal få dem overtalt til at bruge dit system i stedet for "Jegvilbestilletid.dk" fra Hairtools som alle frisører, der har booking i dag, benytter.

Som også fungerer som fuld styring af timer mm. for en salon..

Ikke for at være pessimistisk, men efter hvad jeg har lært, så tæt på branchen, tror jeg ikke på det. - Du skal tilbyde dem meget meget meget mere end det for at få dem med, og dit system skal være så nemt at bruge, at det er nemmere end at lade være.

Held og lykke!

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:26

Jeg kender systemet, jegvilbestil.... Jeg er sikker på jeg kan gøre det bedre og meget billigere end dem.

Selvfølig har jeg taget snak med MANGE frisører, før jeg har skrevet indlæget herinde.Jeg kan tilbyde frisører noget som andre systemer ikke kan.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 08:00

Okay, lyder spændende.. 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Århus
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:35

Hej Nyide

Jeg læste lige dit indlæg, og sjovt nok synes jeg også at det er en god ide! Wink Det var helt samme problemstilling der gjorde at vi startede virksomheden Frisørtid.dk 

Jeg kan sige så meget at det har taget lang tid og hårdt arbejde at få vores koncept online, og hvis du vil have nogle gode råd, eller høre om vores erfaringer så skal du være velkommen til at skrive til mig, så vil jeg gerne hjælpe dig og høre mere om din ide.

Ha' en rigtig god dag!

Mvh

Christian / Frisørtid.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)