Jeg tror ikke at det hjælper specielt meget at have mange fans på facebook ved at sælge ideen til frisørene. Det hænger ikke umiddelbart sammen efter min opfattelse.
Heller ikke min. Mine nakkehår stritter når jeg hører om FB.
Det er jo så ufatteligt nemt blot at oprette en side, og viser intet om motivation eller iver for at gøre en helhjertet indsats.
Held og lykke med at samle alle frisører i DK.. Der er over 150 her i Esbjerg alene.
Jeg glæder mig til at se hvordan du skal få dem overtalt til at bruge dit system i stedet for "Jegvilbestilletid.dk" fra Hairtools som alle frisører, der har booking i dag, benytter.
Som også fungerer som fuld styring af timer mm. for en salon..
Ikke for at være pessimistisk, men efter hvad jeg har lært, så tæt på branchen, tror jeg ikke på det. - Du skal tilbyde dem meget meget meget mere end det for at få dem med, og dit system skal være så nemt at bruge, at det er nemmere end at lade være.
Held og lykke!
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Jeg læste lige dit indlæg, og sjovt nok synes jeg også at det er en god ide! Det var helt samme problemstilling der gjorde at vi startede virksomheden Frisørtid.dk
Jeg kan sige så meget at det har taget lang tid og hårdt arbejde at få vores koncept online, og hvis du vil have nogle gode råd, eller høre om vores erfaringer så skal du være velkommen til at skrive til mig, så vil jeg gerne hjælpe dig og høre mere om din ide.