Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste website...

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Fuldstændig korrekt :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:42

Murillo:
...bedste brugervenlighed, bedste det-hele...

... få noget inspiration fra, men vil meget gerne høre jeres mening.

Det med bedste brugervenlighed og bedste det-hele er på en måde selvmodsigende. Med bedste det-hele lyder det som om hjemmesiden skal indeholde alt - og så ryger brugervenligheden!

Jeg prøver at undgå alt for mange finesser og flash og alt det nyeste, for det kommer til at virke Karl-Smart agtigt, som en eller anden wannebe-designer, det har mere travlt med at demonstrere sine "evner" end sætte fokus på brugervenligheden. For mig handler brugervenlighed om at gøre det nemt for brugeren og dvs. holde det enkelt og simpelt.

Så er der det visuelle. Jeg er modstander af for mange "dynamiske" ting og sager, der flyver og åbner op og lukker ... og totalt forvirrer brugeren. Man kan godt lave god grafik uden at det behøver skulle bevæge sig. Det minder mig så om, at man måske ikke skal kigge på webdesigneres egne hjemmesider, for det er ligesom med automekanikere: Deres egne biler er gamle vrag...

Måske skulle man hellere kigge på hjemmesider for reklamebureauer, for de har ofte nogle flotte og tiltalende facader. De kan godt være simple, men reklamefolk har meget godt fat i, hvad der visuelt tiltrækker folk.

Fra København
Tilmeldt 6. Nov 08
Skrevet kl. 11:40

Hej allesammen

Superinteressant med jeres indvendiger, tanker og ideer, men er godt klar over at det er individuelt, derfor er der også kun en mulighed for, at jeg også vil bliver inspireret af jeres favorit sites.

Synes det er fantastisk at "Fireball" har skrevet Bubbleroom.se for det handler ikke om smag eller mening, ej heller om det er rigtig eller forkert, det handler om inspiration og at jeg måske bliver opmærksom på måder andre har lavet det på, som jeg ikke har overvejet...

Glæder mig til at få flere inputs som Fireball

Mvh

Mick

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:45

Jeg vil sige denne her side www.Bubbleroom.se er flot og gennemtænkt er mange ting på forsiden , med det skaber troværdig kunder der kommer igen og søger råd , kan udmærket have oveni en hjemmesiden med hurtigere call action med så falder den også drastisk på google

Reklame folk er jeg af trætte , har før fået tilbud fra dem bruger timevis og vis ikke overtaler efter timevis snakker de dagevis , jeg gider ikke høre på dem hvad de , så siger det bliver simple med normalt de par gange bliver det ikke simple og siden falder på google.

Reklame folk er 2 typer dem der ikke går op søgeord optimering og dem der går op i søgeord optimering dog er reklame værdien ligge nummer 1 stor , så en flash side findes side 10 , er ikke det giver reklame værdien for nu besøges siden ikke mere af google

Så beholde den nuværende side , og forvent mange kunder , tillykke med denne webshop og få en vellykket iværksættere tro på det er det rette valg, for det er det , vis går op i få gode placeringer på google, for teksten og debat , liv på siden giver simpelthen så meget mere end alverdens links kan give

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 11:57

ecommercegallery.com

Er fairtime.dk også med der? Det tror jeg da nok, den er :-)

Fra København
Tilmeldt 6. Nov 08
Skrevet kl. 13:47

Hej Ole

Ecommercegallery.com kommer jeg til at bruge nogle timer på tak :)

Selvfølgelig er Fairtime.dk med i den pulje... Cool site overvejer også selv med den mørke baggrund da jeg synes det udstråler renhed og stil, men er lidt bange for at det bliver for mørkt.

Tak for dit input.

Mick

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)