Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks bedste konkurrence...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har et ønske om at starte en forretning, men det er vigtigt for mig at tiltrække mennesker til mit site, derfor har jeg 2 spørgsmål som jeg håber at alle jer Aminoer kan give mig lidt feedback på.

1. Hvordan laver jeg Danmarks bedste konkurrence og hvilken præmie skal der til for at tiltrække opmærksomhed?

Hvilken konkurrence ville du fortælle om til andre (tænker meget i "tip en ven" funktionen der giver et lod pr ven du har gjort opmærksom på denne konkurrence) er det en enkelt oplevelse, en rejse, noget utraditionelt, noget spektakulært eller anderledes. Hvad skal der til.

2. Hvordan tiltrækker i mennesker til jeres site? (her tænker jeg ikke på den traditionelle måde, da jeg mener at have en super stærk ide, professionel opbygning, godt navn osv.)

Håber meget på jeres hjælp og honorerer gerne et "lod" til de bedste ideer, når jeg kommer så langt :)

Glæder mig til at hører fra jer.

MVH

Mick

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 00:52
Fra København
Tilmeldt 6. Nov 08
Skrevet kl. 01:00

Hej Magnus

Tal for dit indlæg.

Jeg var ikke klar over dette og derfor kommer jeg naturligvis ikke til at bruge "Tip en ven" i konkurrence øjemen. Tak for at du gjorde mig opmærksom på dette og det er helt klart noget som jeg vil kigge nærmere på.

Derfor vil jeg stadig gerne have inputs på hvad der ville være en god konkurrence, som kan tiltrække mennesker... 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 134
Fra  KnowledgeDesign Skrevet kl. 01:20

Jeg tror desværre at det bliver meget svært at slå igennem med en konkurrence, der er så utroligt mange af dem, og jeg er personligt ved at være utroligt træt af at se dem alle steder. Men klø nu bare på det kunne jo være der kom en god ideSmile

Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 149
Fra  Web Republic Skrevet kl. 08:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Murillo:

Derfor vil jeg stadig gerne have inputs på hvad der ville være en god konkurrence, som kan tiltrække mennesker... 

Dit sites målgruppe har meget at sige for, hvad der er en god konkurrence. Selv ville jeg ikke gå af vejen for at deltage (hvis jeg ikke bandt mig til alt muligt), hvis jeg kunne vinde en bil eller et rejsegavekort på f.eks. 50-100.000 kr, men det er jo ikke ensbetydende med, at en knægt på 16 ville have det på samme måde?

Faktisk så har jeg det generelt sådan, at jeg går udenom konkurrencer, hvor jeg skal tippe andre eller binder mig til noget udover rmåske at modtage et nyhedsbrev jeg i forvejen gerne vil have, og så betyder præmien egentlig mindre. Har deltaget i alt fra "Vind et sæt sengetøj" til "Vind en bil"-konkurrencer (dog uden det store held, haha).
På mit eget site er der lidt forskel på deltagelsen afhængigt af konkurrencens størrelse, men det er ikke voldsomt mærkbart, så noget tyder på, at der i hvert fald er nogen, der har det på samme måde?

Fra København
Tilmeldt 6. Nov 08
Skrevet kl. 10:08

Hej Kirsten & Line

Jeg er både enig og uenig. En konkurrence kan ikke erstatte det grundlæggende og hårde benarbejde, der altid skal gøres når man starter en virksomhed.

MEN samtidig mener jeg at man kan lave en konkurrence som skal være trækplaster for at gøre opmærksom på dette nye site. F.eks. er det min intension at lave 1-2 store konkurrencer om året. Jeg vil gerne tilbyde noget, som ikke rigtig er tilbudt tidligere eller i hvert fald i et meget lille omfang. Jeg vil gerne gøre det attraktivt for par, så der er noget for både ham og hende (typisk vil de vinde en tur for 4 så de kan invitere et andet par, så drengene kan være drenge og tøserne kan nyde shopping og pampering), men også venindeture eller drengerøvsturen. Jeg er meget oplevelsesorienteret, for selvfølgelig er en bil fantastisk, meeen ville du tilmelde dig en konkurrence som en af disse

Par.

En rigtig oplevelses weekendtur til London for 2 par. Fredag skal i alle ud og spise på verdens tredje bedste restaurant "The fat duck". Lørdag tager drengene på Silverstone og kører racerbiler, mens tøserne skal til "The Berkeley Spa" som en Londons mest eksklusive og glamourøse spa. til en luksusbehandling.

Tøserne

En VIP tur for 2 veninder til Ole Henriksen i LA til en pamperweekend, så droningerne bliver til Diva´er :)

Drengene

Kom til Moskva og oplev hvad det vil sige at være astronaut og kom ud og bliv vægtløs.

Ville konkurrencer som disse få din opmærksomhed? og tror du at det ville være et trækplaster eller spild af penge?

Glæder mig til flere inputs.

Mvh

Mick 

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 10:17

Helt sikkert nogle fede bud. Mange ville deltage i konkurrencen.

Om det blir ensucces/er pengene værd, det kommer an på meget andet.

Er produktet atraktivt for segmentet og udbyder du det bedre/billigere end andre?

Hvordan blir man linket rundt (Når man deltager i konkurrencen) Kommer man nemt forbi produktet uden at føle sig tvunget derhen?) 

Skal man deltage i et nyhedsbrev og hvor tit blir det sendt ud, hvor interessant er det.

Og tusind andre ting...

Men det kan du bedre vurdere end mig.

Mvh
Rasmus

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Fra København
Tilmeldt 6. Nov 08
Skrevet kl. 13:52

Hej Rasmus

Tak for dit input og jeg er enig i en del af det (holder min ide ind til kroppen lidt endnu, derfor er jeg ikke mere konkret).

Mick

Fra København
Tilmeldt 6. Nov 08
Skrevet kl. 23:19

Havde nu forstillet mig at der ville komme flere input på gode konkurrencer...

Håber at der er flere der vil komme med nogle gode forslag eller input.

Mvh

Mick

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:47

Murillo:

Kære Aminoer

2. Hvordan tiltrækker i mennesker til jeres site? (her tænker jeg ikke på den traditionelle måde, da jeg mener at have en super stærk ide, professionel opbygning, godt navn osv.)

Håber meget på jeres hjælp og honorerer gerne et "lod" til de bedste ideer, når jeg kommer så langt :)

Glæder mig til at hører fra jer.

MVH

Mick

Få besøgene til hjemmesiden ville jeg gøre dette her

Lav branches bedste side om konkurrencer med meste tekst på og debat forum på siden , og videre formidle hjemmesiden overalt

Et par tips i denne her tråd hvordan du kan videre formidle din hjemmeside http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)