Kære Aminoer Jeg har et ønske om at starte en forretning, men det er vigtigt for mig at tiltrække mennesker til mit site, derfor har jeg 2 spørgsmål som jeg håber at alle jer Aminoer kan give mig lidt feedback på. 1. Hvordan laver jeg Danmarks bedste konkurrence og hvilken præmie skal der til for at tiltrække opmærksomhed? Hvilken konkurrence ville du fortælle om til andre (tænker meget i "tip en ven" funktionen der giver et lod pr ven du har gjort opmærksom på denne konkurrence) er det en enkelt oplevelse, en rejse, noget utraditionelt, noget spektakulært eller anderledes. Hvad skal der til. 2. Hvordan tiltrækker i mennesker til jeres site? (her tænker jeg ikke på den traditionelle måde, da jeg mener at have en super stærk ide, professionel opbygning, godt navn osv.) Håber meget på jeres hjælp og honorerer gerne et "lod" til de bedste ideer, når jeg kommer så langt :) Glæder mig til at hører fra jer. MVH Mick |
Murillo:tænker meget i "tip en ven" funktionen der giver et lod pr ven du har gjort opmærksom på denne konkurrence
Jeg har ikke fuldt voldsomt meget med i udviklingen over de seneste år, da jeg finder konkurrencemodellen uetisk og uinteressant, men det er nok en god ide at lave lidt research.