Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefonselskaberne tager overpriser!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer!

Faldt lige over denne artikel på epn Telefonselskaberne tager overpris og skjuler de gode priser

Min mening er at det er noget svineri, da det burde fremgå klart og tydeligt på teleselvskabernes hjemmeside, hvilke produkter de har. I stedet for at man får et ekstra godt tilbud, når man er ved at skifte selvskab.

Men omvendt kan man jo også sige, at det altid har været de personer som er bedst til at forhandle der får de bedste priser!

Hvad er din holdning?

Og har du nogle erfaringer med lignende som du vil dele? - Måske vi andre kan lære noget af dine erfaringer!

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:13

Min holdning er, at teleselskaberne selv må bestemme hvordan de driver deres forretning, indenfor de rammer der nu er. Det giver ganske god mening, at sælge de produkter som de tjener mest på - alt andet vil da være dårlig forretning.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 23:17

Kan ikke rigtig få ondt i røven over det - Netto bør vel hellere ikke oplyse hvor meget de tjener pr. produkt, så man vil prutte om prisen?

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 23:36

Det er selvfølgelig svært at argumentere i mod! og så længe de ikke overtræder nogle love, så er der jo ikke noget at komme efter! Og teleselskaberne vil da helt klart også gå efter at sælge de produkter der giver mest!

Men som Jesper skriver med Netto, så skal de selvfølgelig ikke oplyse hvor meget de tjener pr. produkt, men de skal trods alt oplyse salgsprisen. Og i Netto vil du også kunne se salgsprisen på alle produkter (medmindre prismærkaten er røget af) Og teleselskaberne oplyser ikke priserne på alle deres produkter, så vidt jeg kan forstå ud af teksten?

- Skal lige sige at jeg ikke selv har oplevet problemer med teleselskaberne, men synes blot det er en interessant debat :)

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 23:45

Emil :

Og teleselskaberne oplyser ikke priserne på alle deres produkter, så vidt jeg kan forstå ud af teksten?

Det er ikke det der menes. Det der sker, er at utilfredse kunder eller kunder som vil opsige deres abonnementer tilbydes rabatter eller gratis produkter i en periode.

Det er vel ganske almindelig købmandsskab. Ikke anderledes end hvis du gav en kunde 10 % rabat på en hjemmeside hvis han ikke var helt tilfreds - er det at snyde resten af dine kunder?

Mener da helt sikkert at teleselskaberne skal have love til at differencere kunderne - det gør alle andre brancher også.

Venlig hilsen

Per Thomsen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)