Min mening er at det er noget svineri, da det burde fremgå klart og tydeligt på teleselvskabernes hjemmeside, hvilke produkter de har. I stedet for at man får et ekstra godt tilbud, når man er ved at skifte selvskab.
Men omvendt kan man jo også sige, at det altid har været de personer som er bedst til at forhandle der får de bedste priser!
Hvad er din holdning?
Og har du nogle erfaringer med lignende som du vil dele? - Måske vi andre kan lære noget af dine erfaringer!
Min holdning er, at teleselskaberne selv må bestemme hvordan de driver deres forretning, indenfor de rammer der nu er. Det giver ganske god mening, at sælge de produkter som de tjener mest på - alt andet vil da være dårlig forretning.
Det er selvfølgelig svært at argumentere i mod! og så længe de ikke overtræder nogle love, så er der jo ikke noget at komme efter! Og teleselskaberne vil da helt klart også gå efter at sælge de produkter der giver mest!
Men som Jesper skriver med Netto, så skal de selvfølgelig ikke oplyse hvor meget de tjener pr. produkt, men de skal trods alt oplyse salgsprisen. Og i Netto vil du også kunne se salgsprisen på alle produkter (medmindre prismærkaten er røget af) Og teleselskaberne oplyser ikke priserne på alle deres produkter, så vidt jeg kan forstå ud af teksten?
- Skal lige sige at jeg ikke selv har oplevet problemer med teleselskaberne, men synes blot det er en interessant debat :)
Og teleselskaberne oplyser ikke priserne på alle deres produkter, så vidt jeg kan forstå ud af teksten?
Det er ikke det der menes. Det der sker, er at utilfredse kunder eller kunder som vil opsige deres abonnementer tilbydes rabatter eller gratis produkter i en periode.
Det er vel ganske almindelig købmandsskab. Ikke anderledes end hvis du gav en kunde 10 % rabat på en hjemmeside hvis han ikke var helt tilfreds - er det at snyde resten af dine kunder?
Mener da helt sikkert at teleselskaberne skal have love til at differencere kunderne - det gør alle andre brancher også.