Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kringlet bagage regler fra CheapOair.com (På engelsk) HJÆLP!!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære aminoer.

Jeg kunne meget godt bruge hjælp en en ekspert i engelsk! Jeg er ved at bestille flybillet på cheapoair.com. Deres bagage regler lyder således:

"When there are two or more airlines involved for connecting flights then you may have to reclaim your bags at the connecting airport and check-in again to continue your journey. You are also advised that in these cases if you have excess baggage, you will have to pay any excess baggage fee assessed by each airline. Most airlines now charge baggage fees even for the first bag checked-In, we recommend traveling light to reduce these costs. To locate the fees on baggage check-in by airlines, please visit our "Contact Us " page or look for a link baggage fees on our website. Baggage fees range from 15 USD up to 50 USD or more depending on the size and weight of the bag and is per checked bag. These fees are to be paid directly to airline upon using such service. We make an effort to keep the baggage fees table updated but we recommend you contact the airline directly for the latest fees on check baggage and policy as it relates to baggage."

Skal jeg forstå det sådan at det koster ekstra at have bagage med? og kan jeg ikke checke bagagen ind i den første lufthavn?

Håber meget der er en der vil hjælpe.

Mvh

Thomas

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 21:09

De tager stort set alle de forbehold, man kan finde på ifbm. baggage.

Hvis du har en billet, der involverer mere end eet flyselskab, kan du blive nødt til at få fat i bagagen på mellemlandingen og checke den ind igen. Men det er ikke sikkert - måske kan du chekce bagagen ind hele vejen. Hvis du er opkrævet fx overvægt for den første strækning, kan du blive nødt til at betale igen, denne gang for den anden strækning.

Mht. betaling for baggage: Hvis du lyver med et selskab, der tager separat betaling for baggage (det gælder meget ofte for indenrigs i USA), skal du betale for det direkte til selskabet, og de kan ikke oplyse dig om beløbet, når du booker.

Personligt synes jeg, at der er alt for mange forbehold - du aner simpelthen ikke, hvad din billet ender med at koste. Så du skulle måske overveje, om det er det rigtige sted at bestille - prøv at checke direkte med flyselskaberne, eller brug fx expedia.com.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 21:30

Tusind tak for svaret!

Den er lidt svær. For det er de klart billigste jeg har fundet. 2780,- incl. skatter mm. for en retur billet..

Men det kan måske bedre betale sig i det lange løb..

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 21:50

Hej Thomas

Nu ved jeg jo ikke, hvor du skal hen, men har du prøvet www.momondo.dk? Det er faktisk en ret god søgemaskine.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 22:58

Hej Kirsten

Tak for svaret. Jeg har søgt samtlige muligheder på momondo.dk, og det er tæt på det sted man finder de billigste, men cheapoair.com er stadig lidt billigere.

Fra Købenahvn
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 23:26

Det kunne godt se ud som om, at de priser cheaponair skilter med er uden tax.

Hvis det er samme alliance partnere, vil det typisk være samme bagage regler.

Flyver du f.eks. interkontinentalt med Star Aliance, kan de tjekke din bagage ind hele vejen til slut destination.

Flyver du med en del billet f.eks. SAS og videre med lokalt selskab (f.eks. easyjet), kan du risikere at de i CPH kun kan tjekke din bagage ind noget af vejen. Der sker så det, at du selv skal ud af lufthavnen og tjekke din bagage ind og ind igennem sikkerhed. Ikke fedt.

Flyver du til f.eks. US, skal du i din US ankomstlufthavn hente din bagage og igennem tolden - så ligger du den herefter på et transitbånd videre.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 16:01

jstrib:

Det kunne godt se ud som om, at de priser cheaponair skilter med er uden tax.

Hvis det er samme alliance partnere, vil det typisk være samme bagage regler.

Flyver du f.eks. interkontinentalt med Star Aliance, kan de tjekke din bagage ind hele vejen til slut destination.

Flyver du med en del billet f.eks. SAS og videre med lokalt selskab (f.eks. easyjet), kan du risikere at de i CPH kun kan tjekke din bagage ind noget af vejen. Der sker så det, at du selv skal ud af lufthavnen og tjekke din bagage ind og ind igennem sikkerhed. Ikke fedt.

Flyver du til f.eks. US, skal du i din US ankomstlufthavn hente din bagage og igennem tolden - så ligger du den herefter på et transitbånd videre.

Hej tak for svaret.

Billetten kommer til at koste 520 $ med det hele. Tur-retur

Jeg har talt med dem, og jeg kan godt tjekke bagage ind hele vejen og der er ingen ekstra udgifter til bagage!

Igen tak for alle svarene! :) 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)