Men hviklet synes du er det allerbedste? //Whatever |
Bedste online virksomhedsregister?
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
|
Hvis jeg skal lede efter begreber eller produkter vil jeg lede i Goggle, hvis jeg har leder lokalt et sted i Danmark vil jeg se på degulesider.dk hvis jeg vil har ve lidt firmainformation vil jeg starte på Krak.dk Men hvis jeg skal bruge markedsførings kr. vil jeg kun bruge pengene på Adwords. Jeg havde en annonce på Krak i 2005 den kostede 1500 kr for et år med 10 søgeord og gav 5 hits, efter jeg har sagt den op har jeg haft bøvl med at få Krak til at rette IDzone''s adresse oplysninger. Jeg tror at det er meget branche relateret hvilket register der er det bedste, men lav en hurtig rundspørge blandt de kunder der ringer til dig eller lav hurtig rundspørge ved at ringe til 20 potientielle kunder og spørg hvor de vil lede. |
Hilsen
IDzone ApS - Improve RFID
Rita Westergaard
www.rfid-idzone.dk
cvr.dk med mindre du vil søge lidt. Prøv dgs.dk Har altid fundet hvad jeg skal finde det. med mindre det jeg skal finde ikke vil findes |
konkretisere det her. Med "erhvervsvirksomhedsregister " mener jeg ikke telefonbogen aka dgs.dk, eniro.dk, krak.dk, cvr.dk ect. - Jeg mener en betalt service for adgang til et proffesionelt erhvervsvirksomhedsregister som f.eks KOB, nu opkøbt af experian http://www.experian.dk Der findes et helt jungle af disse services - hvilket er det bedste efter din mening? |
|
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)