Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Kommende iværksættere

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære kommende iværksættere,

Vi er 6 unge mennesker, der i forbindelse med et projekt på vores uddannelse er tilknyttet en virksomhed, som vi skal udarbejde en markedsundersøgelse for. Undersøgelsen skal hjælpe med udarbejdelsen af en iværksætterportal.

I den forbindelse mangler vi en person, der er i gang med eller drømmer om at starte egen virksomhed. Personen skal vi bruge til et interview. Vi er bosat i Viborg, men kører gerne ud til dig, hvis du bor omkring det midtjyske.

Deltageren vil få en flaske rødvin som tak for hjælpen.

Mvh.
Dagmar, Louise, Pernille, Mette, Simon og Daniel

Fra København
Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 16:49

Jeg er i gang med at udvikle min ide, så det begynder at tage form nu. Har ideen, skabt kapitalen, skal til at gå i gang med udviklingsarbejdet og herefter kommer startskudet :)

Vil meget gerne hjælpe, dog er der lidt langt at kører, men såfremt i ikke kan finde nogen i det midtjyske, kan vi lave et telefon interview.

Held & lykke med projektet.

MVH

Mick

Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 23:20

Hej Gruppe 1

Jeg bor 25 km nord for Viborg og her netop skudt et projekt igang på skrivebordet.

Det er således stadig "hemmeligt". Hvordan forholder I jer til det?

Hvornår løber interviewet af stablen, hvor megen indflydelse har jeg på projektet, vil det blive fremlagt for andre og hvad får jeg ud af det ud over rødvinen? Wink

Mvh.

Celgaard 

Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?

Udarbejdet af landmænd, for landmænd!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)