Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Search ranking check

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Er jeg den eneste der oplever en til tider rigtig stor unøjagtighed, når jeg bruger en online service til at tjekke søgeords ranking for en bestemt hjemmeside? Jeg har f.eks. prøvet at tjekke for et bestemt søgeord, og der var resultatet i følge servicen at den pågældende hjemmeside slet ikke var i top 100, men når jeg søgte på det samme søgeord på google så kunne jeg finde hjemmesiden på første side. Hvordan kan det være? Jeg har prøvet at logge af min google-konto og slette cookies osv. dog uden at det har ændret det store ved resultatet.

Jeg har brugt disse to til at tjekke ranking:

http://www.sitereportcard.com/checkranking/

http://www.mikes-marketing-tools.com/ranking-reports/

Har i andre oplevet noget lignende, eller har i erfaring med at bruge andre gratis services der er langt mere præcise?

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:23

Hej!

Jeg bruger Free Monitor for Google fra Cleverstat. Den fungerer fint, men jeg har ikke prøvet dem du nævner. 

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 19:41

Når du søger på Google, har du så også deaktiveret "tilpasninger baseret på søgeaktivitet" under weboversigt? 

Jeg bruger primært Rank Tracker som er en betalt "desktop applikation", og der er altid garanti for meget præcise tal.. Det kan klart anbefales, hvis du er villig til at betale for det.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:23

DEr er forskellige ting du skal være opmærksom på når du manuelt laver søgninger på Google. Først og fremmest skal du deaktivere personlige søgeresultater.

Ud over det har jeg oplevet at det også er nødvendigt at slette temporery internetfiles, det skal du selvfølgelig gør før ovenstående.

ud over det har jeg også oplevet at det også er nødvendigt at lave om på den placering som Google har registreret på ens IP, det vil sige du skal fx skrive Danmark, hvis det er Google DK du bruger og det er der dine brugere sidder.

Jeg selv bruger Rank Tracker, som jeg synes er et ret godt værktøj.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 05
Indlæg ialt: 169
Fra  Microsys Skrevet kl. 14:22

Google har tonsvis af ting der afgør hvis du ser når du søger igennem din browser. Vigtigste ting er Google domænet, query parameter på sproget, om du logget ind osv. Check evt. den her artikel omkring ranking check. Bedste er chekke hver land for sig hvor du ikke logget ind (eller lade et program chekke hvert land for dig)

Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 14:47
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 14:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

CMS:

Men jeg vil mest anbefale Rank Tracker, som dog koster penge hvis du vil gemme historikken i dine søgninger. http://www.link-assistant.com/rank-tracker/

Rank Tracker i den gratis udgave er altså helt fint hvis det bare er for et enkelt eller 2 sites du skal tjekke placeringer på.. Arbejder man prof. med det som, jeg går udfra at Kim og CMS gør, skal man selvfølgelig have betalingsudgaven.. Men bortset fra det fungere Rank Tracker helt fint og giver præcise resultater, så  det kan klart anbefales...:)

Vh/ Ulrik 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)