Da jeg har en del produkter jeg sælger hvor min hjemmeside navn ikke står på etiketten vil jeg gerne have lavet nogle små klistermærker hvor der står hjemmeside adresse og evt. telefon nummer. Så hvis nogle kan ordne dette i en fart til små penge (ved det ikke koster vildt meget da der jo kan være vildt mange små mærker på 1 A4 ark, og jeg egentlig bare selv kunne lave dem med Avery) så vil jeg gerne lige kaste lidt i det. Må evt. godt lige være i andet end Avery så det ser lidt mere prof. ud. Regner med at skal have 10.000 klistermærker (ved ikke lige hvor mange A4 ark med klistermærker det er :-) til den ene hjemmeside (der skal måske stå 2 webadresser på disse.) Og 5000 klistermærker med 1 webadresse på. Det skal gerne gå hurtigst muligt :-) så skynd jer at send en PB. |
Hej sydbolig.dk
Det kan vi godt klare til en favorable pris, og vi kan sågar producere en del af det imorgen og sende det så du har dem lørdag..
For at gi dig en pris blir jeg nød til at få størrelsen afvide da vi skærer det ud i folie og selvfølgelig er der amino rabat til dig:-)
Vh
Mads..