Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis tekster mod en vurdering af mit arbejde

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har for nylig startet ArtikelSkriveren.dk, hvor jeg skriver forskellige former for tekster, og laver forskelligt videoarbejde.

Lige p.t. har jeg kun to på reference-listen, hvilket jeg gerne vil have udbygget lidt.

Derfor tilbyder jeg dig to gratis tekster/videoer, hvis du derimod skriver lidt pæne ord om mit arbejde, som Sune Jakobsen fra BioNyheder.dk fx har gjort.

Nu når I læser tråden, og tjekker min side ud må I da også meget gerne komme med lidt feedback. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 09:49

Hej Tobias.

Jeg er altid på udkig efter fedt indhold til bloggen på Web Critique

Så gratis tekster? Det skal du sgu ikke sige to gange ;-)

Tænkte om du kunne være interesseret i at kombinere dine gode skriveevner med din Apple-religion?

Jeg kunne nemlig godt tænke mig en top 5 eller lign. over de bedste iPhone apps til web designeren. Gerne med lidt info omkring hvad de kan bruges til, og hvad der gør dem brugbare.

Man kunne evt. lave et om forfatteren afsnit nederst med et lille billede og et link til appanmeldelser.dk, hvis det var noget?

Jeg ved jo, du kan skrive, så lidt pæne ord om dit arbejde vil jeg med glæde levere :)

Håber det er noget, vi kan finde ud af :)

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Skrevet kl. 10:03

Jeg er frisk!
- Men jeg kender ikke rigtigt nogle Apps indenfor dette område? :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:33

Det er et super tilbud kunne godt bruge lidt hjælpe til at ren skrive mine under pris siden og andre under sider ,rette for stave fejl og formulerings fejl , er lidt ordblind så er ikke verdens mester i at skrive og læse , med arbejder meget med det.

priser opstilles mere overskueligt kan se nemmer hvad tillæg og hoved shows er min side om polterabend og stripper.

skriver gerne godt om dig mod gode artikler om mit emme striptease, dette er godt tilbud

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 10:53

Jeg har faktisk ikke selv fået mig en iPhone endnu, men jeg er igennem tiden faldet over tre gratis apps, jeg ville hente med det samme, hvis jeg havde en:

WhatTheFont

Web Source Viewer

Read It Later

De kan jo bruges af mange andre end web designeren så indlægget kunne også hedde:

3 gratis must-have apps til dig, der arbejder med web

Kunne man få dig til at teste/beskrive/anmelde de tre apps? (evt. andre hvis du kender nogle fede)

Ved godt jeg spørger om mere end en søgeordsartikel, så du skal bare sige nej, hvis det er for meget.

Forhåbentlig kunne der også være lidt god omtale i et gæsteindlæg på Web Critique ;-)

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Skrevet kl. 15:08

Har sendt dig en PB. :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:32

Sender lige et svar per PM nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 08:06

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)