Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil en masse, men hvor skal man dog starte?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nyidee:

Ja det er ikke Rart at taber penge, Så hvorfor starter du ikke med undersøg hvordan folk tager imod dine kommende produkter, hvad de synes om det.

Hvis du synes, folk er nysgerrig for dine produkter....Ja så kast dig ud i det. Man kommer jo ingen vejene ved tænke tænke...

Jeg personligt har et problem med den måde man bestiller tid hos frisører og at man ikke kan læse lidt om hvad folk synes om de forskellige frisører. Jeg har derfor oprettet en fanside, begynder folk vise interesse og bliver medlem af den. Så GÅR jeg igang med gøre noget ved det! Her er gruppen

http://www.facebook.com/pages/Fris%C3%B8rer/199136416771251?sk=info

Der tror jeg bare at jeg af natur, er meget mere overvejende, og analyserende. Jeg ved selvfølgelig godt, at jeg ikke kan gardere mig imod at skulle komme til at betale nogle lærepenge. Men jeg håber måske lidt på, at hvis jeg er velforberedt, så er beløbet mindre end hvis jeg bare kaster mig ud i det.

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:

Jam', det kan jeg godt følge dig i, men Miltoft efterlyser jo netop kontakt til folk, der har føling med tendenserne i udlandet. Jeg går ud fra, at det, som Miltoft søger, er tendenserne inden for netop Miltofts område. Men måske har jeg bare misforstået...

Det har du så evigt ret i :)

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)