Her for ikke så lang tid siden startede jeg Boldeksperten.dk, da jeg selv interessere mig for fodbold, og derfor godt kunne tænke mig at videre formidle gode tilbud og nyheder på fodboldudstyr. Siden er en affiliate side, hvor jeg primært kigger på diverse sportsshops, og hvis jeg så finder et godt tilbud, så ligger jeg et indlæg op omkring det emne. Jeg vil gerne have feedback på, hvad jeg kan gøre bedre, og hvad det er godt gjort osv. på min side omkring fodboldudstyr. Jeg har lavet et par prissammenligninger, og prøver på at holde det på omkring et indlæg om dagen. Dette er mit første affiliate projekt, og overvejer at starte et lignende op, hvis det her bliver godt. På forhånd tak. Mvh. Frederik Storm |
Jeg syntes personligt du har lavet en flot side den er let at manøvrere på, overskuelig og svarer lynhurtig på min computer. dejlig lys og imødekommende.
Dog syntes jeg ikke om undertitlen ( Alle de nye nyheder og tilbud på fodboldudstyr ) = nye nyheder lyder mærkelig men måske bare mig og en header med fodbolde, støvler som viser det er sportside vil heller ikke skade efter min mening.