Er du i besiddelse af Dictus som kan lave tekst til tal og måske kunne lave en telefon svare besked for mig så send mig en pm
På forhånd Tak |
Dictus og tekst til tal???
Er du i besiddelse af Dictus som kan lave tekst til tal og måske kunne lave en telefon svare besked for mig så send mig en pm
På forhånd Tak |
Ja det er lige det ville gerne have lavet en ordenlig telefonsvare er træt at den med knas og støj på |
Hej Så vidt jeg ved, laver Dictus tale til tekst og ikke omvendt. Man kan få et lille program ganske gratis på dette links der kan lave tekster om til tale. Du skriver bare det du vil høre, og programmet læser den op for dig og du kan så optage talen som du ønsker. http://www.adgangforalle.dk/ mvh |
Tak for svaret jeg har prøvet adgangforalle Det jeg mangler er et program der kan evt lave en telefon svare besked eller andre lyd ting text til tale |
Hej Tonny, Nu kan det godt være jeg spørger dumt, men er det fordi du ikke selv kan tale? I så fald vil jeg da meget gerne indtale en besked og sende den til dig, du skal bare fortælle hvad der skal siges :-) Mvh |
Nej det er ikke fordi jeg ikke kan tale men jeg synes det ville lyde mere pro hvis der ikke var støj eller ligende på telefonsvaren |
Vi har Dictus, men det er altså tale-til-tekst, men de laver Sara som er tekst-til-tale. |