Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen :)

Jeg har lavet følgende hjemmeside og vil gerne have noget feedback på den.
Både design og lidt af det tekstmæssige.

Overvejer at fjerne Ansvarsfraskrivelse under Information, da jeg synes det måske kan skræmme kunderne, og så i stedet lave en standard kontrakt de skal skrive under på.

 

Tak for jeres hjælp :D

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser fint ud. Syntes godt nok baggrunden er lidt trist og et billede under kontakt vil ikke skade troværdigheden :)

De bedste hilsner

Freelancerbasen

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Fra København
Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 80
Fra  OLESKLOAK Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Som du selv er inde på, så fjern ansvarsfraskrivelsen, den skal stå i en kontrakt ikke hvor du promoverer. 

Hvordan har du tænkt dig at få din hjemmeside kendt?

Mvh

Ole Thiemer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Freelancerbasen:

Det ser fint ud. Syntes godt nok baggrunden er lidt trist og et billede under kontakt vil ikke skade troværdigheden :)

De bedste hilsner

Freelancerbasen

Du mener vel den "store" grå og ikke den bag teksten?
Har du nogle forslag? :)

Kan godt se hvad du mener med det billede, jeg vil kigge på det.

Ole:

Som du selv er inde på, så fjern ansvarsfraskrivelsen, den skal stå i en kontrakt ikke hvor du promoverer. 

Hvordan har du tænkt dig at få din hjemmeside kendt?

Mvh

Ole Thiemer

Hjemmesiden er indekseret på Google, udover det har jeg lavet en plakat jeg vil hænge op på diverse opslagstavler i brugsen eller hvor der nu er plads.

Takker for jeres svar :)

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:

Du mener vel den "store" grå og ikke den bag teksten?
Har du nogle forslag? :)

Kan godt se hvad du mener med det billede, jeg vil kigge på det.

Hej

Jeg mener den store grå baggrund. Prøv også at lege med dit forside billede evt. find et bedre.

Med baggrunden må du prøve dig frem med eventuel en gradient eller noget abstrakt, for det ikke bliver for simpelt at se på.

De bedste hilsner

Freelancerbasen

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Har lige noget feedback til dig:

1. Hvis man trykker på dit logo (Martin Sohn IT Support) så sker der ikke noget. Få lige lavet det sådan så man kommer tilbage til forsiden på din hjemmeside.

2. Du burde måske overveje at gøre din hjemmeside lidt mere personlig. Da den nu i forvejen hedder det du selv hedder, så vil jer forslå at du har en side med lidt information om dig selv og hvilken baggrund du har for dit arbejde. Dette vil skabe betydeligt mere troværdighed på siden.

3. Jeg vil foreslå dig evt. at henvende dig til den ældre del af befolkningen, da der med garanti er en masse der vil kunne bruge din hjælp. Dette kunne du gøre ved at hænge nogle sedler op i forskellige supermarkeder, som du også selv skriver.

Håber du kan bruge mit feedback til noget.

Hav en fortsat god weekend.

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes det er okay med ansvars forsikring på siden, jeg handler mest steder der ser troværdigt ud og enhver ved man huske at have alt med , hvad man aftaler.

Længere og mere sigende titlen ville jeg sige hjælper meget , husk brug alle 67 tegn google viser jeg mener denne her titlen <title>IT Support 9240 Nibe – Velkommen</title>

gerne flere undersider flere alle under emmer hvad de betyder derved mere indhold til google

hvad du f.eks når står sådan her på info siden Fejlfinding og reparation af computer , jeg synes det kan betyde meget skriv din viden op det giver kunder

Videre formidle hjemmesiden der er par tips i denne her tråd jeg og nogle gav nogle tips i http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg bryder mig ikke om clipart - det virker lidt useriøst (kvinde foran computer på din forside).

"Hvis jeg ikke kan hjælpe dig videre med dit problem, kræver jeg ingen betaling, da jeg ser det som mest fair." - jeg ville slette "da jeg ser det som mest fair" - du har skrevet, du ikke tager betaling, ingen grund til at uddybe dette.

Hvor er dit CVR-nummer og adresse?

Hvordan kan du få tingene til at hænge sammen med en timepris på 120 kr.? Hvad med kørsel, hvis folk gerne vil have, du kommer til dem, eller du skal afhente en computer - er det med i prisen? For 120 kr. i timen kan du ikke både betale kørsel og timepris - så får du ingen løn og dit firma dør.

 

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

presta:

Hej

Hvordan kan du få tingene til at hænge sammen med en timepris på 120 kr.? Hvad med kørsel, hvis folk gerne vil have, du kommer til dem, eller du skal afhente en computer - er det med i prisen? For 120 kr. i timen kan du ikke både betale kørsel og timepris - så får du ingen løn og dit firma dør.

 

Står i profil er 17 år så bor sikkert hjemme og kan rejse billigere med bus og tog for er jo stadigvæk ung og husk unge får tit under 18 år mindre i løn

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

presta:

Hej

Hvordan kan du få tingene til at hænge sammen med en timepris på 120 kr.? Hvad med kørsel, hvis folk gerne vil have, du kommer til dem, eller du skal afhente en computer - er det med i prisen? For 120 kr. i timen kan du ikke både betale kørsel og timepris - så får du ingen løn og dit firma dør.

 

 

Står i profil er 17 år så bor sikkert hjemme og kan rejse billigere med bus og tog for er jo stadigvæk ung og husk unge får tit under 18 år mindre i løn

Præcist :)
De fleste på min alder får omkring 60 kr. i timen, og jeg skriver også at det kun bliver i Nibe (cykel) alle dage, og Aalborg i hverdage (skole).

 

Rigtig mange tak for jeres forslag indtil videre, jeg skal nok kigge på dem :) 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)