Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til C5

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej,

Jeg har en ældre udgave af C5, tror at det er version 1,71.

Den har under finans - tilretning - perioder                                                                            skabt en underlig periode der kører fra en dato i 2010 til en dato i 2006, det gør det umuligt for at oprette den periode at jeg skal bruge og jeg har nu 8 måneders posteringer på min kladde som jeg ikke bogføre da datoerne ikke kan oprettes.

Jeg har forsøgt at slette perioden men det kan jeg ikke...

Er der en der kan hjælpe mig med at enten slette eller ændre denne periode så jeg kan lave det korrekte regnskabsår og få bogført

Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 134
Fra  KnowledgeDesign Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne

Hvis du ikke har fået svar inden i morgen tidligt, vender jeg lige tilbage, har C5 på den anden computerSmile Tror jeg kan hjælpe dig selv om jeg har en nyere udgave.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak det er sødt af dig, jeg tror simpelthen man er nødt til at gå bag systemet og lave rettelsen, det ser ikke ud til at den kan fjernes fra brugerfladen.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 134
Fra  KnowledgeDesign Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du købt det af privat sælger ?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det er et program jeg fik lov at overtage efter en konkurs af et firma jeg arbejdede i, det blev fastsat til 0 kr i værdi og kurator var ikke interesseret i det.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 134
Fra  KnowledgeDesign Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok. vi ser på det i morgen, evt. ringe til ham jeg har købt mit afSmile

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Ja men vi fik aldrig fjernet problemt kun flyttet det så jeg kunne bogføre videre, nu rammer jeg så ind i muren igen..

Når jeg vil oprette en ny periode : PR.05.10-UL.04.11 så har den lavet en der hedder PR.05.10 - 31.03.06 og når jeg prøver at ændre/slette den rykker den blot udgangsdatoen men ikke slutdatoen og det er den der spænder ben.

Så jo du var så sød at hjælpe mig en del hen af vejen, men løsningen holdte ikke i længden :-(          Men jeg er frisk på en retry?

 

Hilsen Anne

 

 

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anne:

Så jo du var så sød at hjælpe mig en del hen af vejen, men løsningen holdte ikke i længden :-(          Men jeg er frisk på en retry?

Hej Anne der må være noget andet galt med din version; i de gamle versioner af C5 er der den uheldige egenskab at hvis man opretter en periode forkert, så kan man ikke sådan bare slette den igen, men det kan man heldigvis i de nye versioner af C5.

Måske din version er moden til en opgradering :-)

/Søren

 

 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

ja der er bare det at jeg ikke har oprettet den forkert men at den pludselig stod mellem andre måneder i et år. Da jeg ikke lever af at lave det her men hjælper en ven med hans regnskab vil jeg ikke investere i et opgradering, systemet passer mig generelt fint at arbejde i.

Jeg har arbejdet med C5 udgaver i snart 20 år og har aldrig oplevet denne fejl først, jeg er nogenlunde med på hvad vi gjorde sidst, men denne gang er problemet at vi ikke starter med en frisk tavle, men med nogle regnskabsår bag som gerne skulle forblive intakte. Mit mål er blot at kunne løse dette til regnskabets afslutning i April og så til den tid at kunne finde en mulig anden løsning.

Mit problem er blot at komme videre, jeg har posteringer siden Maj i min kassekladde jeg ikke kan bogføre :-(

Anne

 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)