Design gerne kortere logo så man kommer hurtigt frem til menu om rejse billetter give alle billeder titler og tags derved findes i google billedet søgning. Mere tekste om alle byerne og de andre emmer mv. , jeg kunne f.eks. ikke under storbyer ferier klikke videre læs mere, simpelthen for lidt tekst. titlen domæne navn ligger i lige vel hvad nummer 1 med , så sats på nogle søgeord i vil højere op med. |
Hej Sasa
Jeg har ikke brugt så meget tid på at gå sitet igennem, men generelt vil jeg anbefale, at arbejde mere med teksterne. Der er mange dårlige formuleringer .. og ukonsekvent brug af 'du' og 'I' (jeg bryder mig ikke om brugen af 'I', der virker upersonligt). Kommateringen halter også en del.
Hvorfor skiv 'paa', når man kan skrive 'på'?
"Mange tager til Alanya for at bade i det varme lyseblå hav. Strandene er fantastiske og godt varierede." Hvad er en 'godt varieret' strand?
"find den destination du leder efter" - hvorfor ikke bare 'find din destination'?
Stavefejl og grammatiske fejl som "boulavard" og ".. på en af verdens mest kendteste strand".
Jeg vil anbefale, at I får en sprogligt orienteret person til at gennemgå alle teksterne.
Pøj pøj med det videre arbejde!