Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

google kan ikke se siden???

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Man kan altså godt vide noget om design uden at være god til SEO.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 13:12

Enig med Steen.

Hellere at designeren/grafikeren melder klart ud at SEO ikke er en spidskompetence, end at det er en grafiker der sidder og bjælder op om en masse SEO-tricks hvoraf halvdelen er direkte forkerte.

Det gælder om at kende sine begrænsninger, jeg synes trådstarter gør det fint kommunikationsmæssigt.

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Bolette Obbekær - Bedre web Skrevet kl. 13:23

Martin Larsen:

Bolette Obbekær:
Det er jo det jeg siger, det er uden for mit kompetencefelt

Ikke for noget, men det burde da være inden for dit kompetencefelt.

På din hjemmeside kan jeg læse at du laver webdesign og underviser i WP. Hvor dan kan du det uden at have den basale forståelse for SEO?

Jeg synes du skulle bruge noget tid på at læse nogen af de mange gode bøger der er skrevet om SEO.

Jeg optimerer i backend med søgeord, titel etc., men jeg troede bare at efter nogen tid, ville hendes side blive crawlet - uanset om der er indgående links eller ej.

Åbenbart my mistake :-) 

Og ja, det er da et vink med en vognstang om at jeg skal få læst op på SEO. Men at undervise 1:1 i WP handler mere om at blive fortrolig med backend - og komme igang. 

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Fra  Bolette Obbekær - Bedre web Skrevet kl. 13:24

Steen Christensen:

Hej Bolette

Tilmeld det rss feed wordpress laver til nogle Feed kataloger så bliver den hurtigt indekseret.

http://www.linkfeed.dk/

http://www.feed4me.dk/

Der findes et hav af dem men et par stykker skulle være nok. Check dog lige at det katalog du finder selv er indekseret ellers giver det ingen mening :=)

Du kan gøre det ved eks. at skrive site:http://www.linkfeed.dk/ i Googles søgefelt. Hvis der kommer resultater er den indekseret.

Super, tak skal du have - virkelig brugbart :-)

Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 18:56

@ Steen - CMS

Det er ikke fordi jeg ikke er enig med jer, for det er jeg.

Men så forventer jeg også bare at blive blæst væk af designet, hvilket her ikke er tilfældet, men igen det er en smags sag.

Udover det er jeg også ret sikker på at den tid hvor kunderne bare vil have en hjemmeside og ikke går op i synlighed er forbi.

Jeg tror ikke på at der er ret mange der vil købe en hjemmeside det ene sted for bagefter købe basal SEO et andet sted.

Derfor mere jeg er trådstarteren kunne skabe mere værdig, for sig selv, og kunderne ved at bruge nogen aftnere på at lære det mest grundlæggende.

Venlig hilsen - Martin G. Larsen

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Fra  Bolette Obbekær - Bedre web Skrevet kl. 21:52

Martin Larsen:

@ Steen - CMS

Det er ikke fordi jeg ikke er enig med jer, for det er jeg.

Men så forventer jeg også bare at blive blæst væk af designet, hvilket her ikke er tilfældet, men igen det er en smags sag.

Udover det er jeg også ret sikker på at den tid hvor kunderne bare vil have en hjemmeside og ikke går op i synlighed er forbi.

Jeg tror ikke på at der er ret mange der vil købe en hjemmeside det ene sted for bagefter købe basal SEO et andet sted.

Derfor mere jeg er trådstarteren kunne skabe mere værdig, for sig selv, og kunderne ved at bruge nogen aftnere på at lære det mest grundlæggende.

Ok, Martin. Hvis du lige genlæser mit indlæg, så har jeg INTET med siden at gøre. Ejeren har haft et problem og har henvendt sig til mig. Jeg har, for selv at lære noget, lovet hende at spørge her....

Der er intet webdesign på den side. Hun har en WordPress-side med det præ-installerede tema TwentyTen - så lige en gang til for prins Knud: jeg har altså ikke leget webdesigner der.

Jeg installerer altid et plugin til grundlæggende SEO til kunderne og vejleder dem i, hvordan de skal arbejde med alternative titler etc...og opfordrer dem til fx at søge information her på Amino, så de kan gå videre. Jeg henviser også gerne til copywritere med speciale i webtekster.

Jeg har altså tilladt mig at lære min SEO lidt omvendt - med udgangspunkt i det software jeg bruger...og det, der sker her er at jeg spørger om hjælp, det der er så skønt ved Amino...

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)