Jeg prøver igen, så.. Tak Suzanne :)
PS: Blinkesko - hvad er det? Hvis du har brug for en designer til at snitte tingene helt rigtigt, må du endelig sige til :)
|
mr.guffe:Andreas Krickhahn:Jeg vil anbefale dig at få et adwordsbereau til at hjælpe dig og ofre de 4-5.000 som det koster. Jeg har selv benyttet mig af Analyzers som fik reduceret mine adwords-annonceringer med 30-40%. Er nu blevet rimelig gode venner med Mehmet derinde fra, så spørg efter ham, og sig at du er blevet henvist af Andreas, og at han skal give dig en super pris :-)Hvordan fungerer de der adwords bureauer? jeg har hørt/læst et eller andet sted at mange af dem laver anoncerne via deres egen konto således at man ikke selv kan kan oertae styringen bagefter
Hvordan er din erfaring med det?
Hej Mr.Guffe. Den måde som analyzers gør det på, er at de spørger om dit adwords id-nr. Så laver de en request om at få adgang til din konto via deres API. Så skal du godkende dem i din adwordskonto. Så har du altid fuld adgang til din egen konto, og du kan altid gå ind i rapportoversigten og se listen over ændringer som er foretaget, så du kan holde øje med hvor ofte de logger ind og laver rettelser - snedigt for at holde øje med, at man også får noget for pengene.