Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsigelse af produkt (vinduespudser)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har mit dejlige vinduespudser firma. Der er kommet en del efterspørgelse fra erhverv/firmaer som vil have tilbud, jeg kunne godt tænke mig at vide hvad en "normal" opsigelsesperiode er..?

Firmaer jeg lidt sammeligner mig med er rengørring, vinduespudser og andre servicefirmaer.

Selv har jeg tænkt 3 måneder..?

Mvh KPuds Vinduespolering 

K

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 18:24

Har selv haft vinduespudser firma i nogle år.

Og du kommer til at få meget svært ved at lave kontrakt med dine vindueskunder,
du vil samtidig miste nogle.

Mit råd er at lade være, din økonomi knækker jo ikke hvis der er 1 der hopper fra i svinget.

Mvh Brian

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Skrevet kl. 19:04

Nu tænker jeg erhverv, og ikke privatkunder. 
Har man nogle kunder som får taget hvert kvartal og giver omkring 10.000 kr pr. gang så kan det være et stort økonomisk tab, og man har så mulighed for at tage andre kunder ind inden den store aftale ophører. 

K

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:22

Men hvorfor holde på en kunde, som gerne vil ud af aftalen ?

Jeg kan godt forstå, at du gerne ville have lidt tid at løbe på, men der kommer aldrig noget godt ud af binde kunden/kunderne.

Mvh Kim

www.opretgratis.dk gratis annoncering på nettet

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 21:25

hvis jeg ved jeg skal have pudset vinduer , kan jeg da ligeså godt får lavet et abonnement , så jeg fri for at skal ringe til pudseren hver måned( eller hvor tit det nu skal gøre).....

Fra Præstø
Tilmeldt 28. Mar 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:35

Næsten alle får pudser i abonnement, tror han mener hvor lang tids varsel skal kunden bindes på for at opsige sit abonnement.. Lidt lige som de fleste teleselskaber gør, der binder man sig også for en periode.

Tilbage til spørgsmålet, tror heller ikke man skal binde kunden i en eller anden form for kontrakt. Man kunne måske sige, at hvis de ikke vil have pudset mere skal de varsle det mindst 2 måneder før næste gang, hvis det Evt. er pr. kvatal man pudser...??

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Skrevet kl. 21:39

Tak for jeres svar. Jeg har valgt at lave: "Aftalen er helt uden binding, og kan opsiges uden frist. Da jeg mener vi har den bedste service og kvalitet".

Big Smile

K

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)