Jeg designer og producerer smykker og har indtil nu, udelukkende brugt danske leverandører. Men jeg ved at der er et kæmpe marked og udvalget af varer er enormt, i Østen. Jeg er ude efter højere kvalitet, lidt luxus varer, dvs smykkedele til produktion af smykker. Jeg har søgt på alt og lidt til, skulle jeg mene.......Men hjælp! For jeg har intet fundet, desværre. Jeg er ferm til smykker, men ikke computere og den dertilhørende teknologi ;0) Er her nogen, der evt kan give gode fif og evt hjemmesider? mvh StellaGry |
Hvor formåder du de leverandører findes? Så kunne du tage fat handelsafdelinger på danskeambassader og konsulater og spørge dem.
Alternativt gå på dit lokale bibliotek og spørg om de har Kompass databasen og om de kan hjælpe dig med en leverandør søgning, der kan søges meget bredt, men bedst hvis du kan agrænse din søgning.
ellers er der Infogate som er den gamle erhvervs service på Herning Centralbibliotek, de kan tilbyde det samme som jeg nævnte om Kompass, men har flere databaser at søge i.... det koster lidt for en søgning, men kan måske være en god investering..... du kan bede om en pris før søgningen foretages...... de er super flinke og kompetente...