Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Østen....En jungle..

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg designer og producerer smykker og har indtil nu, udelukkende brugt danske leverandører.

Men jeg ved at der er et kæmpe marked og udvalget af varer er enormt, i Østen.

Jeg er ude efter højere kvalitet, lidt luxus varer, dvs smykkedele til produktion af smykker.

Jeg har søgt på alt og lidt til, skulle jeg mene.......Men hjælp! For jeg har intet fundet, desværre.

Jeg er ferm til smykker, men ikke computere og den dertilhørende teknologi ;0)

Er her nogen, der evt kan give gode fif og evt hjemmesider?

mvh StellaGry

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 02:34

Hvor formåder du de leverandører findes? Så kunne du tage fat handelsafdelinger på danskeambassader og konsulater og spørge dem.

Alternativt gå på dit lokale bibliotek og spørg om de har Kompass databasen  og om de kan hjælpe dig med en leverandør søgning, der kan søges meget bredt, men bedst hvis du kan agrænse din søgning.

ellers er der Infogate som er den gamle erhvervs service på Herning Centralbibliotek, de kan tilbyde det samme som jeg nævnte  om Kompass, men har flere databaser at søge i.... det koster lidt for en søgning, men kan måske være en god investering..... du kan bede om en pris før søgningen foretages...... de er super flinke og kompetente...

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12911
Skrevet kl. 16:02

Det er ikke meget innovativt over dit svar! 

Normalt ville man bruge det / de pågældende landes handelskammer til at finde leverandører, de gør det helt gratis da det er et af deres formål.  Derimod er de danske ambassaders handelskammer hovedsageligt rettet imod danske firmaer som ønsker at eksportere vare. Skal en dansk handelskammer lave en leverandør søgning skal man normalt betale ca. 800 kr pr. time. 

ExportInnovation:
Alternativt gå på dit lokale bibliotek og spørg om de har Kompass databasen 
Exportinnovation 

Hvorfor dog gå på biblioteket? Følger du slet ikke med mere?  Kompass er da fuldt ud tilgængelig på internettet  www.dk.kompass.com en anden god indkøbsguide er www.wlw.de

Mvh

Ravn

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Skrevet kl. 21:21

Ravn:
Hvorfor dog gå på biblioteket? Følger du slet ikke med mere?  Kompass er da fuldt ud tilgængelig på internettet  www.dk.kompass.com en anden god indkøbsguide er www.wlw.de

Fordi online delen ikke er så omfattende som den med klient login, så jo jeg følger rigtig godt med. ;-) men er da enig i at online versionen for de fleste nok er nok...

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Skrevet kl. 21:24

Og hvis du skal betale 800 kroner i timen, så er det din kommunikation der er noget galt med...

Mindre opslag laver de uden beregning, hvis man spørger pænt og ikke skal have det hele penslet ud.

Tilmeldt 15. Dec 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 06:36

Hej StellaGry

Jeg har sendt dig en Privat Besked.

Med venlig hilsen,

Vibeke

Fra Dongguan, Guangdong, China
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 02:16
Hej med dig

Vi er et danskejet Hong Kong selskab/grossist. Det er meget muligt jeg kan hjælpe dig med råvarene. Jeg og min kæreste samt kærestes lillebror og far er udlandsdanskere og er bosat i Kina. Min svigefar er direktør i Sunvision China Ltd. Det er meget muligt at det kan handles billigere fra Kina. Specielt hvidguld er billigt i HK. Smid mig gerne en mail på

natacha@sunvisionchina.com

Med venlig hilsen

Natacha Nielsen

Sunvision China Ltd. Hong Kong
Fra Hanoi
Tilmeldt 28. Oct 11
Indlæg ialt: 37
Fra  ME-Consult Asia Skrevet kl. 06:17

Hej StellaGry

Jeg har desværre først set dit indlæg nu, men håber du tager kontakt til mig, da jeg er sikker på, jeg kan hjælpe dig!

Jeg er en dansk pige, bosiddende i Vietnam, der opbygget et meget tæt samarbejde med en fantastisk sølvsmedie her i Hanoi. Der er tale om produktion af meget høj kvalitet, og jeg laver personligt kvaliteskontrol af alle smykker. Jeg arbejder på nuværende tidspunkt sammen med meget anerkendte danske, japanske og tyske designere. Alle designs har selvfølgelig fuld eksklusivitet!

Der kan produceres smykker af sølv, oxidering, forgyldning, guld, og hvidguld - endvidere med stene, ædelstene og diamanter.

Produktionsprisen er absolut konkurrence dygtig og der er tale om smykker af meget høj kvalitet. Såfremt du har ønske om det, kan der også etableres samarbejde med designere.

Glæder mig til at høre fra dig.

Mvh

MEK

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)