Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God tegner søges - er det dig?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med at starte min egen lille kollektion af babytøj, og mangler i den forbindelse en kreativ tegner som kan træde til med forslag og ideer. Og selvfølgelig færdige tegninger.  :)

Det vil dreje sig om helt enkle stregtegninger - ikke noget med en masse detaljer. Designet skal naturligvis virke appellerende på målgruppen, så har du baggrund i marketing vil det ikke være et minus. ;) Du skal under alle omstændigheder have flair for at gøre designet "sødt"/børneagtigt. Dog er det ikke et krav at du arbejder indenfor børnebranchen. Er du en god tegner kan vi nok finde ud af noget.

Tegningerne skal efterfølgende laves digitale, så dette må du selvfølgelig også meget gerne have forstand på.

Er det dig jeg søger, eller ved du hvem jeg skal tage kontakt til hører jeg meget gerne fra dig hurtigst muligt.  :)

Har du spørgsmål, så spørg endelig.  :)

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 16:42

Jeg kender en dygtig designer fra Designskolen i Herning. Hun er vant til at lave arbejdstegninger og selve designet. 

Jeg har lavet en del lookbook billeder til hende som du kan se på min hjemmeside.. Hvis det har interesse kan jeg skrive hive fat i hende og høre om det er noget hun måske vil have interesse i..

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 17:39

Det lyder som en sød opgave :)

Hvad har du tænkt dig der skulle være af figurer? Jeg kan så prøve at tegne lidt og oploade det til min hjemmeside, så du kan se om det er noget du kan bruge Smile1

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:59

Hej

Jeg kan godt prøve at tegne lidt til dig, jeg er en dygtig tegner (bedøm selv), dog uden uddannelse inde for faget. Jeg er også i stand til at digitalisere dem. Og jeg er MEGET billig! ;)

Send mig en mail, hvis det var noget

Mathiasfuhs@gmail.com

Tilmeldt 12. Sep 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:07

Hejsa. Jeg er tegner og arbejder både med vetor grafik og tegner med hånden.

Jeg er ikke Aminoplus, så kan ikke kontakte dig via amino -  men du er meget velommen til at skrive til min mail: martinrahr@gmail.dk

eller give et ring på 31106845

Jeg kan sende dig de ting jeg har lavet via mail eller dropbox.

mvh Martin Rahr

Tilmeldt 16. Jan 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:37

Hej,

Du er velkommen til at kigge ind på min side www.galan.nu

Jeg kan også maile dig eksempler på noget jeg har lavet til børn - som ikke er på siden.

Skriv en mail til mig, så kan vi måske finde ud af noget.

Mvh. Cristina

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)