Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket navn skal jeg vælge?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kone og jeg står og vil prøve at åbne en mindre sekundær vikrsomhed ala Spa, da vi i forvejen har en frisørsalon med en kosmotolog.

Planen er så at have kosmetologen derovre og så få fat i en massør også udover at der vil være nogle økologiske spa produkter til salg.

Vores egen salon hedder Nyah-Beauty og har lignende websideadressse, vi ville så gerne have noget der er nemt at huske men tænker at det også er en god ide at have vores nuværende navn i på en måde ala Nyah-Beauty Spa, men det bliver også et underligt domænenavn.

Så ville super gerne have nogle gode forslag.

På forhånd tak.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 14:02

hvorfor ikke bare nyah spa?Surprise

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 17:13

Jeg har lige læst "Positioning - the battle for your mind" af Al Ries og Jack Trout. De fraråder line extention, hvor man genbruger navnet fra et produkt eller service til en andet produkt eller service (f.eks. GaJol halspastiller og GaJol tyggegummi), idet man risikerer kanibalisme, så man flytter sine egne kunder fra det originale produkt over i det nye produkt, desuden vil brugerne mentalt blande de to produkter sammen, så det oprindelige produkt ikke længere står klart i bevidstheden.

Der er nok forskellige holdninger til dette emne. Bare et indspark til jeres overvejelser :-)

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 21:47

Tak skal i have.

Vi gik lidt i tankerne med Nyah-Beauty Spa, da navnet i forvejen er noget der er kendt fra salonen, og tænkte at det kunne give noget mere, men overvejer nu nu også om det måske skal være noget mere rettet til mænd, og så er Nyah-Beauty Spa eller Nyah Spa måske lidt for feminint.

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 00:10

Vi regner med at lave noget for mænd også, så det skal helst ikke skræmme dem væk ved at være alt for feminint, så pt. er tænker jeg om det ikke bare skal hedde "Hans & Hendes Wellness"

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:30

Jeg ville meget gerne komme med noget konstruktiv feedback, men må tilstå, at jeg bliver meget forvirret over dit indlæg. Kan du muligvis forklare dig lidt mere klart og tydeligt, for jeg forstår virkelig ikke, hvad du søger?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)