Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT mand søges til hjemmeside support,

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg håber at jeg skriver i det rigtige forum.

Mig og min partner er ved at starte et oversættelsesbureau op, og er i den forbindelse igang med at lave vores hjemmeside.

Vi er ret grønne til at lave hjemmesider, og vi prøver nu at få lavet en kontaktformular som udover "standard" informationer skal kunne uploade et dokument som så sendes til vores mail.
Er der nogen som kan assisterer os med det, eller evt komme med en HTML kode..?

- Generelt så mangler vi en "IT-Mand/supporter", og i fremtiden planlægger vi at "reformerer" hele vores hjemmeside når vi får gang i forretningen, de opgaver ville være oplagt at give til vores "IT-mand"...


Er der nogen som kan hjælpe med vores lille problem?, vi vil i fremtidin få nogle opgaver med betaling.

Mvh
Martin

Fra Tranbjerg
Tilmeldt 11. Jan 06
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kbh
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :


Jeg ved ikke om jeg svarer nok på dit spørgsmål men det er HTML koder der er brugt ? ,
(Det er min partner, som har lavet hjemmesiden indtil videre), men han er ikke på amino nemlig,

Men ellers tror jeg det er Wordpress, nok ikke et CMS system.

Er det nok svar...

Fra Tranbjerg
Tilmeldt 11. Jan 06
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej  :)

Hvis det er Wordpress findes der et forms plugin i kan bruge.

Er det en ren HTML side tror jeg i får problemer med at uploade et dokument, men jeg er ikke 100 meter mester i flad html.

Fra Kbh
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger PHP kan jeg se, er det noget du kan hjælpe med, hvis det besværligt må vi finde ud af lidt betaling evt?

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Evt. prøv Jotform, det er rimelig nemt at få lavet sig en Pro kontaktformular :-)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:

Vi bruger PHP kan jeg se, er det noget du kan hjælpe med, hvis det besværligt må vi finde ud af lidt betaling evt?

Det fortæller ikke noget om hvilket eller om I bruger et CMS. Tror grunden til at det bliver spurgt omkring dette er fordi mange kan få mange forholdsvise plugins til f.eks. Worldpress, Joomla! mv.,der snildt kan håndtere Jeres forespørgsel uden du selv skal rode direkte med PHPen

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Dette har vi mulighed for, at hjælpe jer med. Vi har mulighed for, at tilbyde en fast medarbejder der varetager opgaverne - fungere som support for jer.

Send gerne en mail til info@tk-datateam.dk - så kan vi drøfte nærmere.

 

DBH,

Morten Dal 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)