Er helt ny inde i det her forum, og søger lidt råd/vejledning i forbindelse med min website. Jeg har nu arbejdet med min rejseportal/rejseforum siden midten af 2010, mener først nu her omkring årssiftet (2010/2011) jeg rigtig har fået struktur på tingene.
Det er en svær kategori (rejsebranchen) at komme ind på, men forsøger så at skille mig ud fra mængden. Siden skal mest ses som en inspirations-site, med henvisninger til selskaber som har billige hoteller, billige flybilletter, diverse kampagner osv. Udover disse opdateringer et par gange om ugen er der også et forum som jeg så småt er ved at få opstartet, hvor man kan dele sine rejsetips med andre, samt købe/sælge ting der har med rejser at gøre...
Man kommer nemt til at overse punkter hvor man kan forbedre sig, når man hver dag kigger på siden, så derfor kunne det være fedt med nogle 'nye øjne' på projektet og se hvor jeg burde forbedre tingene.
Min website er: www.RejsBilligtNu.dk
Alt feedback vil være godt, positivt og negativt... :)
Layoutet er fint nok som sådan. Det største hængeparti er, at siden mangler tekst. Seriøst - der er stort set ingen tekst på siden, udover det, der som absolut minimum skal være.
Det er en rigtig hård niche, du har bevæget dig ind i. Måske den hårdeste. Og der går det altså ikke, at du på den måde forsømmer et af de vigtigste elementer i en sund affiliate-forretning :-)
Alle siderne svinger om højre og venstre faste links og menu ender dog alle sider ligger mystisk nederste faste uden indhold resten af siden , det ser ikke ligefrem smart ud og den bringer harmonien på siden i uorden.
Lidt underskrifter hver gang på en undersider når der skiftes under emme derved hurtigt at finde den ønsket information , der bruges h1 og h2 normalt .
Alle billeder titler og tags derved findes billeder i google billedet søgning.
Længere og mere sigende titlen gerne alle 67 tegn der vises på google, husk domæne navnet ligger i nummer 1 med lige vel hvad så brug titlen mere fornuftigt, jeg mener denne her titlen <title>Billige rejser - Rejseportal / Rejseforum - RejsBilligtNu.dk</title>
ingen betingelser man skulle godkende ved at oprette sig på.
Mere tekst og atter tekst på siden der videre formidler en masse viden om rejser og rabatter og tips og ideer gerne med lidt flere sparetips
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Du bør overveje sidens layout... Du kan evt. google lidt om hjemmesiders ABC... "hvad er nemt for øjet at læse" og "hvad giver blikfang" etc... Der findes mange råd derude....
Jeg siger som BZR :) Du har valgt måske den "ondeste" branche at arbejde med, der er virkelig kamp om kunderne derude og der er firmaer der spytter millioner i at fremstå som No.1.
I alt er det motivation der skal til her dog en længere varende bloggen ,dog er den økonomiske gevindets meget stor vis du vinder kampen , vis haves en stor viden og har ideer og iværksætter energi til gerne 1000 artikler på siden og gerne videre formidle siden med 10.000 vis links til siden skal dette nok lykkes dig
Her et par tips til hvad kan gøres i evigheds arbejde http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757 mod at vinde kampen husk du kan nok vinde på et tidspunkt men sikkert tager de kampen op de vil sikkert gerne vinde alle samme med så en måneden førstpladsen er ikke sikker næsten månden det er en evigheds kamp
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Det er bestemt noget jeg tager til efterretning, og vil gøre hvad jeg kan for at arbejde videre med.
Jeg vil fremover lave mere informative kampagner, med meget mere tekst, og bruge mulighederne for bedre blikfang noget mere.
Ved godt at det er en MEGET svær branche at komme ind på, for der er utroligt mange hjemmesider der har med rejser at gøre, på den ene eller anden måde... Men det vil nu ik afholde mig fra at kæmpe videre, og se hvad det kan føre til :)
Har i hvert fald fået en masse nye ideer som der nu skal testes i den kommende tid...
Indtil du bliver lidt mere erfaren, vil jeg anbefale dig at gå efter en lille niche indefor rejsebranchen. Det er ikke nok at sige at man vil skrive nogen længere tekster og få noget bedre blikfang, for der er mange selskaber derude der har professionelle til at lave præcis det samme. Det er ikke for at tage modet fra dig, men hvis du som enemand prøver på at lave en rejseside, der skal dække alt omkring rejser, så vil du blive revet midt over af de store selskaber.
Hvis du istedet starter en lille nicheside, vil du sikkert også finde det mere motiverende, at du rent faktisk har muligheden for at stige til tops :-)