Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT mand søges! - spørgsmål og evt support i fremtiden?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg håber at jeg skriver i det rigtige forum.

Mig og min partner er ved at starte et oversættelsesbureau op, og er i den forbindelse igang med at lave vores hjemmeside.

Vi er ret grønne til at lave hjemmesider, og vi prøver nu at få lavet en kontaktformular som udover "standard" informationer skal kunne uploade et dokument som så sendes til vores mail.

Er der nogen som kan assisterer os med det, eller evt komme med en HTML kode..
- Generelt så mangler vi en "IT-Mand/supporter", og i fremtiden planlægger vi at "reformerer" hele vores hjemmeside når vi får gang i forretningen, de opgaver ville være oplagt at give til vores "IT-mand"...

Er der nogen som kan hjælpe med vores problem? ,

Mvh
Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:40

Martin:

Vi er ret grønne til at lave hjemmesider, og vi prøver nu at få lavet en kontaktformular som udover "standard" informationer skal kunne uploade et dokument som så sendes til vores mail.

Hej Martin,

Det vil nok være en fordel at få sat siden op i et CMS, da dette vil gøre det langt lettere for jer at opdatere tekster og funktioner som kontaktformularer.

Hvis I allerede har et CMS, er det en forudsætning at vi ved hvilken.

Ellers er der en guide til hvordan I laver sådan en kontaktformular fra scratch i PHP (eller har I kun adgang til ASP?):
http://www.html-form-guide.com/email-form/php-email-form-attachment.html

Det var hvis flere spørgsmål end svar, men et korrekt svar kræver mere viden om jeres situation. Giv mig evt. et kald i morgen mellem 9 og 17 for yderligere hjælp :)

Fra Kbh
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:49

Hej Tommy mange tak for dit svar og link.

Vi har ikke et CMS lige nu så hvidt jeg ved, det er min partner som er igang med hjemmesiden - men han er ikke på amino.

Vi har adgang til PHP, og min partner vil prøve guiden igennem imorgen eller fredag, så det kan muligvis være han giver dig et kald.

Han vil evt kunne give mere information om os, det kan være vi tales ved.

- Martin,

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:17

Martin:
Vi har adgang til PHP, og min partner vil prøve guiden igennem imorgen eller fredag, så det kan muligvis være han giver dig et kald.

Han vil evt kunne give mere information om os, det kan være vi tales ved

Hej Martin,

Det skal han være velkommen til. Det er en meget lille opgave at få løst, men i det lange løb vil den slags nok blive en hæmsko for jer.

Hvis det er fordi han gerne vil lære det, er det selvfølgelig god træning, men ellers kommer det erfaringsmæssigt til at tage en del tid fra jeres andre opgaver i virksomheden.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)