Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kræver det et firma for at blive iværksætter, Amino?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer og Amino.

Jeg så som alle andre nok også har set, Aminos pop-up med tilbuddet om at høre mere om deres "bliv iværksætter" uddanelse, og da jeg godt kunne tænke mig at vide mere, prøvede jeg selvfølgelig at tilmelde mig.

Men et af de felter man SKAL udfylde, for at få lov til at høre mere er feltet "firma", og da dette selvfølgelig har min interesse fordi jeg gerne VIL være iværksætter, og ikke ER det, synes jeg det er en lidt underlig ting at forlange.

Efter alt at dømme på den tekst der er i pop-up'en, er målgruppen fra Aminos side da også folk der ikke allerede er iværksættere.

Hvis den henvender sig til folk der allerede er iværksættere, synes jeg at teksten er meget misvisende.

Har jeg misforstået noget, eller er det en brøler fra Aminos side af?

Med venlig hilsen John Bakken.

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 20:02

Tænkte over præcist det samme. Og stod der nogle steder at man ville blive ringet op af en konsulent fra Amino??

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 23:03

Jrg går vel ud fra at kontakten kommer til at foregå via e-mail, men det har ikke så stor betydning, der er sikkert også et nummer du kan ringe til hvis du ønsker det.

Men kunne stadig godt tænke mig at vide om det er en fejl formulering på enten den ene eller den anden måde :)

Med venlig hilsen John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 23:22

Næh nej, i min mail står der:

"Du har takket ja til at blive kontaktet vedrørende Amino Iværksætteruddannelse. Inden for kort tid vil du blive ringet op og få mere at vide om uddannelsen."

Mindes ikke at have sagt ja til at blive ringet op, men det kan jo være noget jeg har overset?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)