Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Gør det (nogenlunde) selv" skilte

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal snart lave nogle mindre skilte i 4 millimeter hvidt plexiglas, cirka mål 22,5 cm x 10 cm. Disse skal så have runde hjørner. Hvor finder man noget sådan?

Vore sponsorers logoer skal herefter ”printes” på en film, vi kan sætte på.

1. Kan man købe noget sådan film/folie/papir, evt. i A4 som man kan printe selv. (Vi har både farvelaser og ink jet printere).

2. Hvis ikke.. hvem kan så printe disse foliestykker, der kan sættes på skiltet. Skiltene skal sidde på en tavle indenfor og skal derfor ikke være ”isvinter sikrede”.

Det skal være i fire farver – ofte.

PS! Vi har søgt her på sitet, men fandt ikke lige helt det rigtige. Bemærk vi vil gerne lave det selv, hvis muligt.

PSS! Måske du har en adresse til sådan ”et sted” hvor marketingsfolk/designere køber smart klips, ringe, smarte samlemapper, folier osv? Så vi selv kan handle det ind.

Vi har nemlig lovet vore sponsorer at passe på pengene, så jo ”billigere og flottere – jo bedre”!

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Absorbia,

Der er 1000 muligheder - jeg vil gerne hjælpe dig... Giv mig lige et kald på 40 78 40 88, så kan jeg give dig navne og telefonnumre samt fortælle dig hvilke af delene, jeg kan producere for dig.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)