Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

shippingfirma - kina/hong kong - danmark (blandt andet)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg overvejer (som så mange andre) at importere varer hjem fra Kina, og jeg vil helst ikke træde for meget rundt i den varme suppe her første gang. Der er en masse gode svar på spørgsmål i denne gruppe men jeg syntes jeg mangler svar på et par grundlæggende ting:

1. Det anbefales at finde et shippingfirma der skal stå for det praktiske omkring transport, told mv. Kan jeg få et par kontakter til firmaer som I har gode erfaringer med (og som gider have med nybegyndere at gøre)?
  2. Er der nogen her i gruppen med erfaring inden for kina/hong kong import (og efterfølgende salg til butikker) som kunne tænke sig at være mentor/konsulent. Vi må naturligvis finde en eller anden form for betaling men det er sikkert godt givet ud i det lange løb.
  3. Er der nogen der har erfaring med import kurser fra importguiden.dk

Håber ikke det er for tåbelige spørgsmål.

Go' dag

Fra Kina, Pearl River Deltaet
Tilmeldt 12. Sep 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 10:08

Du er velkommen til at sende mig dine spørgsmål til mig i en PM, så må vi se, hvor mange af dem jeg kan svare på.

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 15:47

Hejsa,

Afhaengig af hvad du gerne vil hente i Kina kan jeg muligvis hjaelpe dig. Giv et kald paa mobil 5250 2330 og vi kan snakke om det.

Mvh

Martin.  

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)