Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den bedste måde ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 07
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 06:47
Hvor mange stjerner giver du? :
hejsa.

enden så længe skal jeg købe en hjemmeside med webshop system med alt til ? Hvad er den bedste måde at han ikk snyder mig?
Og hvordan skal jeg gøre? jeg betaler over net-bank ?

Fra Tune
Tilmeldt 11. Jan 07
Indlæg ialt: 77
Fra  Whisky Tastings and Tours Skrevet kl. 07:00
Hej Agger
Hvis du skal være sikker på en ordentlig handel, skal du alliere dig med en advokat. Men det er selvfølgelig afhængig af hvad projektet koster dig, og hvad der er meget eller lidt må du selv vurdere, men en advokat som er betalt af dig, er din garant for, at papirene er i orden. Det ville nok også være smart at få en revisor til at se hans regnskaber igennem inden du skriver under.
Tilmeldt 5. Jan 07
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 07:31
Haha :D

Det koster kun 1500kr :D men ligevel .. det er da en smule penge for mig haha :D

Tænk bare hvad den bedste måde ?

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 11:14
Hej Agger,

Man kan selvfølgelig vælge at sige at for 1500 kr. får man fuld valuta for pengene næsten uanset hvad du ender med at få.

Man kan også vælge at sige, hvilket jeg ville gøre, at det er komplet umuligt at få et godt website OG en god shop for 1500 kr. Det kan simpelthen ikke lade sig gøre hvis det er en prof. person der skal lave det. Du kan sikkert godt finde en der vil lave det til 1500 kr. men resultatet vil med garanti også være derefter.

Du snyder vist mest dig selv med sådan en deal, hvis du fortæller dig selv at du kan få et godt website med webshop for 1500 kr.

mvh Carsten
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 11:18
Jeg kom lige til at læse det med de 1500 kr. igen - er det om måneden, om året, eller alt i alt?

Det nævnes der jo ikke noget om...

mvh Carsten
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 12:07
Hej Agger,

Som jeg læser dit indlæg spørger du om selve pengetransaktionen?!

Jeg har ved bilhandel, fået min bankrådgiver til at tale med købers bankrådgiver, som har sørget for at pengene var reserveret til købet, og på den måde været en garanti for at jeg fik min betaling for bilen.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:21
Wow 1500, det var da fantastisk billigt.
Som det er sagt tidligere så tror jeg måske det er en aftale som burde blive revurderet lidt, det lyder simpelthen alt for sindsygt.
Kan man ikke få dig til at smide et indlæg på amino når side og shop er færdig? Hvis det bliver bare nogenlunde anstændigt så tror jeg da at jeg kan finde en ganske stor mængde arbejde til din kontakt men på den anden side er det ikke sikkert at han bliver ved med at syntes det er sjovt at arbejde for 30-35kr pr. time. Nå men om ikke andet så skal du have held og lykke med det.
Angående sikkerhed i forhold til betaling så var det måske ikke nogen dårlig ide at få skrevet en kontrakt.

Peder

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)