Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal bruge en 100% pro hjemmeside/shop

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 16. Feb 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 21-02-2007 04:27:24 Forfatter: Peder TakeTwo Hejsa og velkommen på amino.
Det lyder som et utroligt ambitiøst projekt, sådan uden at jeg overhovedet har hørt hvad det omhandler :)
Der er lige et par småting som jeg tror du skal være opmærksom på.
1. Jeg tror ikke du kan finde én person som er top proff både angående programmeringen og desing, i hvert fald ikke en som har tid til noget som helst ekstra. Den slags personer er som regel begravet op til halsen i arbejde.
2. Det lyder som om du ikke efterlader meget medbestemmelse til din evt. partner, hvis vi skulle levere for en (måske) anseelig mængde hundredetusinde kr webløsning uden i første omgang rigtigt at få noget for det så tror jeg nok at det roligt kan antages at vi også ville bestemme lidt.
3. Tidsfristen; jeg tror ikke du finder særligt mange ultra kompetente personer som bare sidder og triller tommelfingre, der skal nok lige sættes et par måneder af hvor folk kan få afsluttet de projekter de nu lige går og arbejder med.
Det var lige mine fem ører, så er de også blevet vendt i dag :)

Forresten har du overvejet at kigge på en investor? Tror det vil være noget nemmere at få sat projektet sammen hvis man hyrer kompetencerne ude fra, så er der også en hvis sikkerhed i forhold til at fejl og mangler blviver rettet og at tidsfrister bliver overholdt (forudsat selvfølgeligt man vælger et etableret og professionelt bureau). Og så meget som det øjensynligt ser ud til at du tror på produktet så skulle det da også kunne lade sig gøre at sælge det.

Mvh Peder

P.s. Hvis det af uransageligt årsager skulle se ud som om at ovenstående er en undskyldning for at vi på en eller anden måde skulle få fedtet os med i projektet, så vil jeg godt lige tage den i opløbet. Vi har desværre ikke tid til noget som helst, af mere omfattende karakter, de næste par måneder. Så det må blive en anden gang
P.s. Kunne man måske få løftet sløret lidt for hvad det er? Man bliver noget så nysgerrig oven på sådan en smøre...

Helt enig, overvejede selv at skrive et lign. indlæg i nat, men valgte at gå i seng... ;)

Ecreo webbureau, webløsninger med CMS
Individuelle e-handels-, intranet- og webløsninger med CMS i Microsoft .NET

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hehe Stendal
Det var da fantastisk godt tænkt.
Nu sidder jeg og er totalt smadret i stedet for dig :)
Så kan jeg lære det...

Peder

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)