Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køre Adsense på sider med autogeneret indhold

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber indlægget hører hjemme her...

Jeg læste et sted i nogle "comments", at det var forbudt at køre Google Adsense på sider med autogeneret indhold.

Jeg har bare ik helt forstået, hvad der menes med autogeneret indhold..? Confused. For mig lyder det som noget TDC laver for mig, hvis nu jeg var affiliate-partner hos dem..?

Så derfor må jeg lige høre om man har lov til det her:

Må man godt  - på en og samme side - i sin blog/hjemmeside tjene basører(havde jeg nær sagt) på klik-links til sitet xxx og samtidigt tjene provision som affiliate-partner - til sitet yyy ?

Eller er det kun tilladt med enten klik-links eller lead-reklamer på en og samme side ?

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 17:25

Du må gerne begge dele, autogenereret indhold er når du ikke selv skriver indholdet, men det automatisk bliver posted af en computer (eksempelvis). 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 12:34

Autogenereret indhold er indhold der oversat eller genereret maskinelt.

Google skriver sådan her i deres seneste adsense-nyhedsbrev:

Vidste du, at du er ansvarlig for at sikre, at alt dit indhold, også brugergenereret indhold som f.eks. indlæg på et forum, blogkommentarer og eksterne feeds, overholder politikkerne for AdSense på hver eneste side eller websted, hvor du har aktiveretAdSense-annoncer? Få flere oplysninger om denne politik ved at klikke her.

Vær desuden opmærksom på, at google ikke er vilde med at man blander konkurrende produkter med adsense:

For at undgå forvirring blandt brugerne må udgivere ikke vise Google-annoncer eller -søgefelter på websteder, som også indeholder andre annoncer eller tjenester, der er formateret med samme layout og farver som Googles annoncer eller søgefelter på det websted. Selv om du må sælge annoncer direkte på dit websted, er det dit ansvar at sikre, at disse annoncer ikke kan forveksles med Google-annoncer.

Google tos

/JG

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)