Vi er to kammerater der til daglig beskæftiger os med tøjsalg, derfor har vi oprettet en online tøjbazar, hvor vi formidler "2nd hand" beklædning. Siden er et mindre gratis koncept i forhold til Trendsales. Indtil videre er det ren og skær fritid der går med det, så der er ingen økonomi i det. Vi kunne godt tænke os, at der kom flere nye brugere til, og har derfor udtænkt en lille bannerbyt kampagne. Er det noget som andre kunne have interesse i? Vores side hedder: www.trendmode.dk Vi har lavet plads til lidt bannerrotation oppe i højre hjørne, hvor vi kunne fremstille et banner for f.eks. en tøjbutik eller anden brancheorienteret, så de kunne få besøg af nogen af vores besøgende. Til gengæld skulle vi så have et lille banner på modpartens side. Er denne idé okay?... Den er ihvertfald helt gratis for begge parter. |
Hjælp til vores tøjbazar "Trendmode"
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Jeg synes super godt om jeres koncept. Jeg synes nok jeg kunne komme i tanke om rigtig mange andre cool metoder til at sætte skub i trafikken, men er I kun ude efter Bannerbyt? Jeg tænker på viral markedsføring primært, men der burde være en del muligheder for at få omtale mv. |
Nej, vi er ikke kun ude i bannebyt (link2link). Vi er åbne for alle gode forslag til mer trafik, men vi har ingen økonomi til det. Vi har kun vores tid at gøre godt med... Siden skal være gratis at benytte. Så bare skyd løs... også gerne med ris/ros til siden. Vi lavede denne video, men den er ikke rigtig blevet brugt: www.trendmode.dk/trendmode.wmv |
|
SEO - Søgemaskineoptimering er meget vigtigt og hvis det gøres rigtigt, så får man mange besøgende. SEM - det kan godt være at Google Adwords vil være smart, men det koster jo. VM - Viral markedsføring er hot lige nu, men det skal gøres på en intilligent måde ellers giver det bagslag (lige som SEO i øvrigt) Mail - Opfølgning via mails så brugerne holdes i ilden når der er nye ting på siden. Offline annoncering - Der er nogen der påstår at man ikke kan trække trafik til et website med offline annoncering, men det kan bruges til at skabe et image. PR - Få jer noget omtale i alle de medier som hyper de varer som sælges på jeres side (mode og livstilsmagasiner) Men husk at dette her kun gælder hvis siden i øvrigt fungerer og er i stand til at konvertere jeres trafik efter de ønskede mål. Dvs. at brugervenlighed bør prioriteres fremfor trafik - ellers er trafikken jo ikke noget værd. |
Jeg har DinGenvej.dk, hvor jeg kan tilbyde lidt forskelligt markedsføring. Og samtidig har jeg et modeforum, hvor der er mulighed for markedsføring i nyhedsbrevet. Du kan evt. sende en PM. |
Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)