Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Genial webtekst foræres (næsten) væk

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ærede Aminoer,

Har oprettet denne tråd efter min gamle tilbudstråd har rundet 17.200 visninger, og dannet rammen om en livlig debat.

Både priser og betingelser har ændret sig siden jeg sprang ud - som online tekstforfatter. Derfor visker jeg nu tavlen ren.

Hvad kan du gøre for mig?

Jeg kan skrive søgemaskineoptimerede artikler, der både involverer, motiverer og konverterer. Jeg skriver som udgangspunkt artiklen til mennesker først.

Herefter gennemgår jeg artiklen og sørger for, at søgeordsmætningen spiller. 

Hvad er dit speciale?

Jeg ser mig selv som en kompetent all-rounder. Mit erfaringsgrundlag er bredt, og jeg har skrevet kvalitetsartikler om alt fra komplicerede it-løsninger og hundefoder, til sommerhusudlejning ved Vadehavet, herreure og hukommelseskort.

Mine personlige interesseområder er især indenfor IT, mobiltelefoner og gadgets, online markedsføring, samt sociale medier. 

Ved siden af min tekstforretning er jeg en garvet affiliatehaj. Jeg har opbygget og videresolgt en lang række affiliateprojekter. Herunder billig ps3, billig xbox, iPhone 4 priser, ps3 spil, og mange flere. 

Jeg skal lige understrege, at al kredit for disse hjemmesider, som de ser ud i deres nuværende form, går til sidernes respektive ejere.

Hvem har du arbejdet for?

Her er et lille udpluk af de virksomheder, jeg har udført arbejde for.

Vis mig nogle tekster, du har skrevet!

Et lille udpluk af tekster jeg har skrevet. Ikke alle nedenstående er skrevet eller opsat efter SEO-bøgernes foreskrifter. Det er mere for at give dig et indtryk af, hvordan jeg skriver.

IT support i Padborg

Forbrugermagasin kårer iPhone 4

Avis bekræfter iPhone Nano-rygte

Apple bliver Samsungs største kunde

iPhone 5 - Opsummering af iPhone 5-rygter

Kina får sin femte Apple Store

Klumme: Få nu styr på din e-mail etikette (Bragt i netavisen ComON)

Klumme: Amerikanske bilfabrikker har lidt af tunnelsyn (Bragt i Morgenavisen Jyllands-Posten - papir og online)

Klumme: Vågn op til den nye virkelighed (Bragt i Morgenavisen Jyllands-Posten - papir og online)

Hvad får jeg udover søgemaskineoptimerede kvalitetsartikler?

Foruden indholdet skriver jeg en motiverende titel og meta description til hver artikel. Det kunne eksempelvis se ud som i nedenstående case.

Hvad koster du?

En artikel koster 175 kr. ex. moms, og fylder typisk et sted mellem 275 og 325 ord. Lidt længere, hvis min research kan bære det, og lidt kortere, hvis længden sætter kvaliteten over styr. 

Hvor hurtigt kan du levere?

Jeg forsøger at levere, så hurtigt jeg kan. Jeg har et studie, hvor jeg af og til skal til eksamen, men ellers er mit primære fokus på tekstforretningen.

Skal du bruge teksterne hurtigt tilbyder jeg en ekspreslevering, som kun gælder én til to artikler. I så fald får du teksterne samme dag eller dagen efter, at din ordre er accepteret.

Hvordan kan jeg få fat i dig?

Du kan kontakte mig via e-mail her. Du kan også ramme mig på Skype, men kun efter aftale. Mit Skype-ID er i den forbindelse bzrtxt.

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Med venlig hilsen

Ulrik Baltzer

Online tekstforfatter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ulrik laver et rigtig godt fodarbejde både i forhold til SEO tekster / artikler, men også i forhold til opbygning af affiliate sider. De varmeste anbefalinger herfra Yes

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 17:20

Tak for de pæne ord, Dennis :-)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 17:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror jeg vil prøve at bestille nogle seo-artikler, til en af mine hjemmesider. Adder dig på skype en af dagene ;) Så kan vi tage en snak om det.

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 20:15

Du er mere end velkommen til at give lyd, når det bliver aktuelt.

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 20:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Men hvad skal der til for at du svarer på mails? Har skrevet til dig et par gange, og har ikke fået svar...

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 20:25

Hej.

Du må gerne forfatte et par til mig med maling, tapet, fotostater som søgeord.

Jeg skriver lige til dig på mail eller PB.

Mvh

Michael Haahr

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:35

Har sendt en bestilling via PB Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 20:53

gemmer li traaden

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:04
Gennemsnit 4,4 stjerner givet af 7 person

"Geniale" SEO-artikler foræres (næsten) væk

Før at endorfinerne får frit løb, må jeg indrømme, at den artikel, jeg modtog sidste år, var utrolig dårlig grammatisk!

Mvh Mark / Janteloven (;

PS. Det har måske været en smutter, da der jo er rigtig mange, som er tilfredse.

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)