Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi bytte "facebook synes godt om"

Side 8 ud af 11 (109 indlæg)
Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 164
Fra  RR PRINT A/S Skrevet kl. 23:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hansehen:

Hej !
Rigtig god idé - jeg går igang med at "synes om"

Jeg har Lunnsgård handel inde på facebook og "FORÅRSSALG i LUNNSGÅRDHANDEL".

Tak for samarbejdet

MVH

Henrik Lunnsgård

 

Henrik, jeg kan ikke finde dig på Facebook - er du sød at smide et link?

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 164
Fra  RR PRINT A/S Skrevet kl. 23:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg "liket" jer allesammen - nogle har jeg dog allerede "Liket" i en anden tråd, og man kan jo ikke "like" flere gange...

Glæder mig til at få en masse dejlige likes retur fra jer - og takker allerede på forhånd for indsatsen :-)

www.facebook.com/rrprint

Heidi Graff

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 07:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 07:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Camilla Grønberg:

Det er hermed gjort.

Hvordan får du synes godt om knappen til at ligge i toppen?

Her er min side:http://www.facebook.com/pages/Byg-til-lavprisdk/111222965619883#!/pages/Byg-til-lavprisdk/111222965619883?sk=info

Hej Camilla,

Så kom du på 25 "Synes Om" og har mulighed for at ændre din Facebook sides adresse til noget, der er lettere at huske. Du kan gøre det via https://www.facebook.com/username/ .

Sådan gjorde jeg med https://facebook.com/NielcoIT og https://facebook.com/Lottebagerdk . Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 164
Fra  RR PRINT A/S Skrevet kl. 10:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Carsten - den er liket også :-)

Fra Århus-området
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Der var også en anden mulighed - og langt mere virkningsfuld - at du fik skabt en bedste platform til tiltrække kunder på en feminin måde :o)

Her kommer nogle guldkorn, som du kan overveje at tænke ind i din business.

  • Et sælgende koncept ER noget for en bestemt gruppe med noget ganske særligt.
  • At give, give og give smagsprøver på sine produkter/sin ekspertise "bygger bro" til kunderne.
  • Skab et visionær netværk. Ambassadører "åbner dører" - tilfredse kunder og begejstrede samarbejdspartnere.
  • Hvem kunne være et attraktivt "trækplaster" for nye kunder? Prøv en strategi hvor du forærer noget gratis væk - med en aftale om at måtte synliggøre personen/virksomheden i din markedsføring.

Lidt om mig:

Jeg er forretningsudvikler og kvinde med stort K - og har de sidste 15 år arbejdet passioneret med helhedsorienteret forretningsudvikling.

Mine kunder er selvstændige kvinder, der gerne vil lære at sælge mere - og med nydelse.

Via mit nyhedsbrev serverer jeg løbende lækre fif - og når du tilmelder dig, får du GRATIS guiden "7 SKØNNE genveje til at sælge med nydelse".

Jeg øser ud af mine erfaringer på forskellige events for kvinder - krydret med salg og networking. Du skal være velkommen til at kigge nærmere på disse muligheder:

Workshop "Sådan øver du dig feminint i at mestre salget" og workshop "Lær hemmeligheden bag HOTTE salgsmaterialer" og sidst med ikke mindst mine populære netværksbrunch incl. foredrag.

Husk - alt er muligt - det gælder bare om at turde SE mulighederne - og handle på dem  :o)

Ses vi på Facebook? På fb "Feminine Sales Power" laver jeg et dagligt inspirationsarbejde med "vitaminer til dit salg". Du behøver kun at klikke "like", hvis du virkelig mener det  :o)

Mange hilsner

Feminine Sales Power - Louise Schubert

Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg faldt over denne tråd i nat da jeg selv sad og ledte efter "fans" til min facebook side som er tilknyttet min blog. Jeg kunne imidlertid ikke finde andre steder hvor folk gad bytte (og hvor man ikke skulle være iværksætter, hehe)

Jeg oprettede hurtigt en FB bytte-side, hvor man kan bytte "likes" som man lyster.

Ved ikke om nogen af jer ville være interesserede i det. Ellers må I undskylde forstyrrelsen Smile

Linket til facebook siden er: ""I Like" lovers"

 

 

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 12:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 8 ud af 11 (109 indlæg)