Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Økonomi- og logistikprogrammer vedr. e-handel

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er i gang med opstart af eget firma, hvor jeg skal sælge Bærbare computere og fjernsyn over internettet. Derfor kunne jeg godt tænke mig at I kom med forslag til økonomiprogrammer og logistikprogrammer som kunne være aktuelle i forbindelse med driften af hjemmesiden, så meget af det bliver automatiseret.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh

Samsung-shop.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12859
Skrevet kl. 19:23

Hej

Jeg kan kan forstå at du er ved at starte en webshop op med domne navnet Samsug-shop.dk.  Vær opmærsom på at du vil kunne miste rette til  domæne navnet hvis du ikke har Samsungs tilladelse til at bruge det. 

Mvh

Ravn

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Skrevet kl. 19:32

Hej Ravn,

Mange tak for indlægget, jeg har kontakt til advokater som er i gang med at undersøge om domænet er "lovligt" at bruge :-)

Mvh

Kenneth

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12859
Skrevet kl. 19:48

Hej Kenneth

Det burde da ikke være noget en advokat skal bruge lang tid på at undersøg. for der er jo en hel række fortilfælde. 

Det kan du være helt sikker at det ikke er lovligt at bruge da du jo krænker jo Samsungs varemærke.  Personligt har jeg selv mistet et domænenavn på den måde.

www.domaeneklager.dk 

.

Mvh

Ravn

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Skrevet kl. 19:57

Hej Ravn,

Jeg har kontaktet Samsung for at hører om det kunne være i deres interesse at jeg brugte navnet, da jeg kun sælger Samsung produkter, så jeg venter på en afgørelse i sagen ellers må jeg jo anvende et andet navn til min hjemmeside :-)

Mvh

Kenneth

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)