Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger telefon sælgere, call center eller lign...!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har startet et godt online koncept op, hvor det er online service ydelser vi skal sælge - i den forbindelse har jeg overvejet meget hvordan jeg kunne approache kunderne for at få størst mulig succes.

Så kom jeg til at tænke på et call center, eller anden form for telefon sælgere - da min egen tid er begrænset og selvom jeg er en dygtig sælger, er det ikke hardcore canvas der tiltaler mig - men hvordan fungere alt dette? Og hvordan afregnes denne ydelse - er der nogen der tilbyder "no cure, no pay" eller ren provision osv. ? - Vil meget gerne høre mere om hele setuppet, priser, afregning osv.

Jeg er ikke interesseret i leads, kun reelle betalende kunder.

Er der nogen herinde der kan tilbyde sådanne ydelse, eller nogen som har gode erfaringer med firmaer vi kunne benytte os af, så skriv endelig.

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 16:09

Slet ingen der kan bidrage med info eller erfaringer, gode som dårlige. - vi taler ikke mødebooking, men rent telesalg.

Håber der er nogen der bider på krogen :)

Bendtsen

Fra Århus
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 10:39

Hej Bendtsen

Vi kan helt sikkert hjælpe digBig Smile

Du kan læse om os her

Hvis vi skal kunne give dig et tilbud skal vi vide mere om koncept, priser og lign.

Hvis du er interesseret i at hører mere om et evt. samarbejde kan jeg træffes på 61419143 og på rene.hvid@outsourcemarketing.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 14:13

Hej Rene

Har sendt dig en mail.

Bendtsen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)