Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig Pakkepost - nye erfaringer søges?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 04:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person
Jeg har læst denne kommentar omkring billig pakkepost:

1 anmeldelser af Billig Pakkepost:RSS
?
2011-02-18

Jan
billig=ringe
Har nu hele ugen ventet på en pakke som skal leveres af billigpakkepost. jeg har kunnet se på sporing at pakken har befundet sig i en pakkebil siden tirsdag.Jeg har brugt hele dagen i dag på at få fat på firmaet hvilket også er lykkedes adskellige uden det dog gjorde mig klogere. De lovede mig hver gang de ville vende tilbage men intet skete lige indtil kort efter lukketid fik jeg beskeden fra firmaet at pakken ikke ankommer før mandag. En uge om at få en pakke fra sjælland til jylland

Jeg som troede de havde opgivet - men findes der andre alternativer - eller er der nogle som har lyst til Erfa gruppe om privat levering - så skriv en PM

Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:32

Hejsa

Det kan vi gøre bedre!

Du er velkommen til at ringe til os og få en snak om vores fragtløsninger. Vores kodeord er billigt,nemt,hurtigt.

Ring til os på 7027 1026 eller se vores hjemmeside: www.profragt.dk

Mvh

Peter

Profragt.

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 18:10

pk1980:

Hejsa

Det kan vi gøre bedre!

Du er velkommen til at ringe til os og få en snak om vores fragtløsninger. Vores kodeord er billigt,nemt,hurtigt.

Ring til os på 7027 1026 eller se vores hjemmeside: www.profragt.dk

Mvh

Peter

Profragt.

Hej Peter.

Tilbyder i pakkekørsel generelt? Fordi jeg har en webshop hvor jeg naturligvis leder efter et billigere alternativ til Post Danmark, så det kunne da være interessant at vide, om det er noget I kan tilbyde mig?

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 09:15

Hej André!

Hvis du ikke har fundet en løsning. Så send en pm til os og vi vil da gerne give dig et godt tilbud

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 10:15
DT Hansen ApS:

Hej André!

Hvis du ikke har fundet en løsning. Så send en pm til os og vi vil da gerne give dig et godt tilbud

Jeg har hermed sendt en pb til dig. :)
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)