Hej Jeg sælges Freegaming.dk, Facetray.net, Kamerabloggen.dk & Blogguiden.dk for en samlet pris på 6500kr. Jeg medtager også gerne andre bud via PM eller via e-mail på mail@kamerabloggen.dk. Pointside med stort potentiale. Det vil sige at brugerne medtager en belønning i form af points for at eksempelvis deltage en konkurrence. Dem kan brugerne så bruge på spil i shoppen. Indtjeningen har været 5000 kr siden september sidste år. Hvis man trækker penge brugt på annoncering fra. Der er i øjeblikket omkring 710 brugere. Siden har et unikt design. Mulighed for at bruge affiliate kampagner fra Euroads, Mikkelsenmedia, Adfair samt en række andre. Selve CMS'et hedder pointsystemet hvor det er rigtigt nemt at redigere siden, samt vedligeholde den. Jeg har valgt ikke at have et lager af spil, da det fylder for meget. I stedet har jeg valgt først at købe spillende når jeg har modtaget en bestilling i shoppen og pakke dem ind og sende dem med almindelig post. Der er ligesom ikke behov for at have et lager. Man kunne evt. lave en aftale med en webshop, så man undgår alt det praktiske arbejde, selve håndteringen af varen og fragt. Bygger på pointsystemet fra Exaweb. Se priserne her Kamerabloggen -Wordpres blog med unikt design, med stort potentiale. samt mailchimp nyhedsbrev modul. Der har været omkring 100 besøgende sidste måned, selvom den ikke har været opdateret siden august sidste år. Der har været en indtjening på omkring 200kr. Bloggen er lige til at gå i kast med. Facetray.net - Facebook notifikations program med stort potentiale med fan side med 1100 personer. Der er ikke noget back end kode til programmet. Siden sælges som den er med den installation zip fil man kan downloade, samt et par PSD filer af designet af hjemmesiden. Hjemmesiden er lavet i Wordpress. Der er ikke været nogen indtjening på siden. Men der er et hav af idéer til indtjening eksempelvis: Lave brugerbetaling, køre såkaldte pay per program affiliate programmer og pop up notifikations reklamer. Idéen er bl.a. kommet efter at folk i IT lokalerne på skolerne, side at surfe rundt på Facebook.com. Blogguiden.dk - Simpel WP blog med lidt artikler omkring hvordan man starter en blog Kontakt mig på mail@kamerabloggen.dk hvis du er intresseret. Med venlig hilsen |
6000kr Bump