Selve sitet er som sådan "fint nok", det er jo "bare" endnu et affiliate site, men ...
1. Et grafisk logo virker bare bedre og mere professionelt. 2. Aligment på siden er uholdbare, alt flyver rundt og flyder sammen. 3. Mere fokus (bedre farve + font) på dine affiliate tilbud. 4. Flere links i din tekst på dit skema. 5. billedet med den tomme pengepung er malplaceret - giver ingen mening. 6. Header tekst er "kryptisk" og ikke særluig fængende
Det var hvad jeg lige så :) Held og lykke med projektet...
Masse af affiliate side er røget ned ad google lige som din side der er kun forside og undersider er der ingen tekst på, i den ny opdatering på google.com USA , skriver den snart bliver hele verden http://epn.dk/teknologi2/computer/article2353047.ece
arbejde lidt med <title>laankontanter.dk</title> for næsten lige vel hvad ligger du nummer 1 på google med dit domæne navn husk brug alle 67 tegn som google viser.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hej Mads, det er en meget let overskuelig side du har lavet - det er godt. Det mindre gode er din tekst, som dels står på en underlig måde på forsiden (centreret) og dels er fyldt med stave- og grammatiske fejl. Jeg synes lige du skal få nogen til at læse korrektur på det.
Udemærket side, ville dog vælge at bruge de enkelte firmaers logo, samt lave en vis knap med farve.
Det havde jeg også tænkt på at gøre, men var et øjeblik i tvivl om jeg bare kunne tage deres logoer fra google, eller kopiere det ud fra et kampagnebanner.