hey, er det bare mig der er sippet eller hvad.. Har lige set dansk melodi grand prix 2011 paa dr.dk fra igaar aftes af og der er da ikke meget "dansk" over det eller? En ting er at dem der skriver sangende mange gange ikke er danske men dem der fremføre det SKAL sgu da være dansker efter min mening. Hvordan kan der blandes englænder og amerikaner ind i det?? Hvis de skal repensenterer danmark skal de vel ogsaa være dansker. Synes lidt det ville være det samme som at smide 12 svenskere paa det danske fodbold landshold. Ikke saa fedt at DK vinder EM i fodbold hvis holdet bestaar af svenskere.. Men den rette sang vandt nu.. ellers skulle det have været nr 6 hvis ikke det blev den som det blev.
|
Anders S:hey, er det bare mig der er sippet eller hvad.. Har lige set dansk melodi grand prix 2011 paa dr.dk fra igaar aftes af og der er da ikke meget "dansk" over det eller?
En ting er at dem der skriver sangende mange gange ikke er danske men dem der fremføre det SKAL sgu da være dansker efter min mening. Hvordan kan der blandes englænder og amerikaner ind i det??
Hvis de skal repensenterer danmark skal de vel ogsaa være dansker.
Synes lidt det ville være det samme som at smide 12 svenskere paa det danske fodbold landshold. Ikke saa fedt at DK vinder EM i fodbold hvis holdet bestaar af svenskere..
Men den rette sang vandt nu.. ellers skulle det have været nr 6 hvis ikke det blev den som det blev.
Nej, det er ikke bare dig. Det undrede jeg mig også meget over.
Nu lyder jeg sikkert som en sur gammel mand - men jeg kan heller ikke forstå, at sangene skal være på engelsk i det nationale grand prix.
Det er helt OK, at de bliver oversat til det internationale grand prix - men jeg synes, at de burde fremføres på dansk - til det danske grand prix.
Til gengæld var det første gang i mit liv, at jeg var enig med resten af grand-prix-danmark.
Jeg havde sang nr. 1, 3, 6 og 10 som semifinalister. Det er 75% rigtige. Det er aldrig sket før!