Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal finde en medarbejder, hvordan gør jeg?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa..
Først noget totalt OT!!!! weeee.. hvor jeg glæder mig til at læse det nye magasin (er det med z)!!!!
Da Dampmøllen åbnede i Thisted (ja.. det er jo godt nok i den anden ende af landet "men alligevel"... som Carsten Bang ville have sagt det!). Der tog de rundt og headhuntede samtlige unge der så "nogenlunde fornuftige ud" inden for en radius af 50 km. Med sig havde de flyers som man også måtte give til sine venner. De var bl.a. inde i Super Brugsen hvor jeg arbejdede og vi var en hel del derfra, som var til samtale.Ud over det, fik de også en masse gratis PR, fordi snakken gik imellem de unge i byen :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 21:56
Hej alle:-)

Jamen jeg er simpelthen med på holdet bag Young Inc., så jeg lige kan få smidt en jobannonce ind:-)

Spøg til side, bartender-projektet er udskudt til en gang i efteråret. Nu er det full-power med Young Inc.!:-)

Tak til alle for svar - Da erfaringen ikke betyder alverden, er uddannelser jo perfekte. Ja, bare generelt de miljøer målgruppen kommer i - Barer, cafeer osv.!

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 21:58
Rollike: Ja, det var egentlig en god måde at gøre tingene på - Nogle gange er det jo super, bare at troppe op. Det samme gælder den anden vej - hvis man søger job!

Jeg håber du får glæde af magasinet! Det gør du da!!:-)

Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 254
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 21:21
Hej

Godt at du fandt nogle gode løsninger på jagten efter medarbejdere.

Næste gang håber jeg, at være til stede her lidt tidligere.

Send mig endelig en mail næste gang, så skal jeg dele mine erfaringer med dig - og andre selvfølgelig!

Leder du efter jobdatabaser i forbindelse med rekruttering eller jobsøgning, så kig forbi

Jobfisk.dk - guide til online jobsøgning og rekruttering.
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)